«حبيب هشتمين خورشيد»؛ اولين كتاب درباره شهيد رئيسی رونمايی شد فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای نیمه خرداد؛ از «صنوبر» تا «پا به پای آفتاب» رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» یک جای خالی و چند علامت سؤال | درنگی بر دلایل ضعف آثار سینمایی و تلویزیونی با محوریت امام خمینی (ره) اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی
سرخط خبرها

«کوین اسپیسی» بار دیگر به سینما بازگشت

  • کد خبر: ۱۷۸۳۴۳
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
«کوین اسپیسی» بار دیگر به سینما بازگشت
تریلر فیلم «کنترل» با حضور «کوین اسپیسی» پس از پایان محاکمه‌اش پخش شد تا به این ترتیب، بازیگر مشهور هالیوودی بار دیگر فعالیتش را در دنیای فیلم آغاز کند.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از پایان محاکمه کوین اسپیسی و تبرئه شدن او از تمام اتهامات تجاوز جنسی، تریلر فیلم «کنترل» به عنوان اولین پروژه سینمایی این بازیگر منتشر شد.

«جین فلیز» کارگردان فیلم به ورایتی گفت: این اولین پروژه اسپیسی بعد از محاکمه است  و از انتخاب کوین اصلا احساس پشیمانی نمی‌کنم.  در پروژه‌های بعدی نیز درصورت نیاز حتما این کار را تکرار خواهم کرد.

به گفته فلیز در زمان مذاکرات وی با اسپیسی فارغ از تمام حاشیه‌هایی که در دنیای خبر برای این بازیگر ایجاد شده بود تنها درباره پروژه فکر کردیم و با تمرکز برکار این کار را انجام دادیم که ارزش هم داشت.

 اسپیسی این نقش را دسامبر سال گذشته و همزمان با جریان محاکمه‌اش در دادگاهی در لندن ایفا کرده است.

از اواسط سال گذشته «کوین اسپیسی» به اتهام تجاوز به ۴ مرد، مورد پیگرد قانونی قرار داشت که نهایتاً ماه گذشته براساس رای دادگاه از تمامی ۹ مورد اتهام وارده در این زمینه تبرئه شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->