دستاورد‌های دولت سیزدهم باید به‌درستی تبیین شود همسر شهید امیرعبداللهیان در دیدار وزیر خارجه عمان: ایشان علاقه‌مند به توسعه روابط با عمان بود نتایج اولیه آزمون کارشناسی‌ارشد اعلام شد (۸ خرداد ۱۴۰۳) + لینک حمله اسرائیل به چادر‌های آوارگان در رفح با چراغ سبز آمریکا صورت گرفت اعضای ستاد انتخابات خراسان رضوی منصوب شدند نام‌گذاری خیابان پاستور و بزرگراه بعثت به‌نام شهید رئیسی نمایندگان مجلس دوازدهم سوگند یاد کردند + فیلم سخنگوی اقتصادی دولت: ایران به رشد اقتصادی پایدار رسیده است قالیباف: برنامه هفتم می‌تواند هم محور وحدت باشد و هم باعث امیدآفرینی شود بسته خبری انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۸ خرداد ۱۴۰۳) اعلام آمادگی دولت بحرین از عادی‌سازی روابط با ایران پسارئیسی، نه اسرائیل برمی‌خیزد و نه غزه فراموش می‌شود قدردانی بیت رئیس‌جمهور شهید از رهبر معظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران پوتین در تاشکند | روسیه اولین نیروگاه اتمی ازبکستان را احداث می‌کند کانادا و بلژیک جنایات در رفح را محکوم کردند در بمباران مجدد چادر‌های آوارگان در رفح، ۱۶ فلسطینی شهید شدند جنایت در رفح؛ جهان محکوم کرد | شورای امنیت تشکیل جلسه می‌دهد توبه گرگ مرگ است | نتانیاهو حمله به اردوگاه آوارگان رفح را «اشتباهی غم‌انگیز» دانست قالیباف رئیس مجلس دوازدهم شد حمله پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیک‌بین: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است

  • کد خبر: ۱۷۷۸۷۶
  • ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
نیک‌بین: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است. می‌خواهید به مصرف‌کننده خدمت کنید غافل از اینکه موضوع اشتغال در تولید را از بین می‌برید.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نیک بین در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: گفته شده به خودرو‌های لاکچری اجازه ورود داده نمی‌شود حال سوال این است که معیار تعیین قیمت خودرو‌های وارداتی چیست؟ آیا منظور قیمت‌های جهانی خودرو است یا قیمت خودرویی که برای آن عوارض ۱۵۰ درصدی اعمال می‌شود؟ آیا خودروی ۳۰ هزار دلاری لاکچری است؟ قیمت دستوری در حوزه خودرو موجب نارضایتی شده است.

وی ادامه داد: مشکل اقتصاد کشور، قیمت‌گذاری دستوری است. می‌خواهید به مصرف‌کننده خدمت کنید غافل از اینکه موضوع اشتغال در تولید را از بین می‌برید. در حوزه گوشت، خودرو، کشاورزی و دامی قیمت‌گذاری دستوری موجب شده که هم مصرف‌کننده ناراضی باشد و هم تولیدکننده بیچاره شود. سال گذشته بار‌ها گفتیم که اگر با همین شیوه در حوزه دام و طیور جلو برویم قیمت گوشت به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسد.

وی گفت: در موضوع نان هم مشورت لازم است. ما بیان کرده بودیم که یارانه را به نان دهید.

این نماینده مجلس بر همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز تأکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->