ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند حمایت هلدینگ خلیج فارس از نکونام موسوی: از سرخابی‌ها فقط رنگ پیراهنشان باقی مانده واکنش‌ها به تمارض عجیب دروازه‌بان استقلال شاگردان محرم نویدکیا در پی قهرمانی استقلال! دو داور کشتی ایران در المپیک پاریس بازگشت نیستلروی به جزیره پیروزی مقصودلو در شطرنج آزاد قزاقستان علیپور اولین خرید پرسپولیس؟ تلاش شاهی برای درخشش در پاریس مورینیو گزینه اصلی نیمکت الاتحاد
سرخط خبرها

انتخابات هیات بدنسازی خراسان رضوی در مرداد ماه تعیین تکلیف خواهد شد

  • کد خبر: ۱۷۷۷۴۷
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
انتخابات هیات بدنسازی خراسان رضوی در مرداد ماه تعیین تکلیف خواهد شد
سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از برگزاری انتخابات این هیات استانی در مرداد ماه خبر داد.

سید سعید سیدزادگان در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص زمان برگزاری انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی عنوان کرد: ثبت‌نام انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به پایان رسیده و ۲ نامزد برای انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند که جواب استعلام این ۲ کاندیدا تا روز‌های آتی خواهد آمد.

وی افزود: یک هفته پس از وصول استعلامات ۲ کاندیدای ثبت‌نام شده انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی امکان برگزاری دارد.

سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی خاطرنشان کرد: به احتمال فراوان انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در ماه جاری برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->