واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد معاون وزیر کار: بخشی از بدهی امسال (۱۴۰۳) دولت به تأمین‌اجتماعی پرداخت می‌شود آخرین وضعیت مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان سخنگوی شورای نگهبان (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بانوی مرگ مغزی در مشهد به ۷ بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وام بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات تزریق واکسن HPV هنوز برای عموم لازم نیست + ویدئو محدودیت‌های ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام‌خمینی‌(ره) پیش‌بینی بارش‌های رگباری در برخی استان‌ها (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم
سرخط خبرها

افزایش ظرفیت قطار‌های اربعین در مسیر خرمشهر و کرمانشاه

  • کد خبر: ۱۷۷۶۹۸
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
افزایش ظرفیت قطار‌های اربعین در مسیر خرمشهر و کرمانشاه
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در روز‌های منتهی به اربعین پیک مسافر به سمت خرمشهر و در روز‌های بعد، به سمت برگشت است. هم‌اکنون همکاران ما در خرمشهر، سوزن‌بندی جدیدی را ایجاد می‌کنند تا از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه، با ریل‌باس‌ها و به صورت رایگان، میزبان زائران باشیم و این امکان در بازگشت هم فراهم است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمیعاد صالحی در حاشیه بهره‌برداری از ناوگان جدید ریلی در سال رشد تولید و مهار تورم، گفت: ناوگانی که امروز وارد حوزه حول و نقل ریلی می‌شود، یک سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی است و بخشی از این سرمایه‌گذاری توسط ماده ۱۲ که امروز احیا شده، به سرمایه‌گذاران برمی‌گردد و امیدواریم همان‌طور که سال گذشته در حوزه واگن باری رکورد را شکستیم، امسال هم از این عدد پیش برویم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سرعت سیر ما کاهش نداشته است، اظهار کرد: ما بنا داریم هم سرعت سیر و هم سرعت بازرگانی که شامل بارگیری و تخلیه می‌شود را افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز‌های منتهی به اربعین پیک مسافر به سمت خرمشهر و در روز‌های بعد، به سمت برگشت است. همین الان همکاران ما در خرمشهر، سوزن‌بندی جدیدی را ایجاد می‌کنند تا از ایستگاه خرمشهر تا نقطه صفر مرزی در شلمچه، با ریل‌باس‌ها و به صورت رایگان، میزبان زائران باشیم و این امکان در بازگشت هم فراهم است.

مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در حوزه واگن باری ۹۰ درصد تولید داخل و در حوزه لکوموتیو هم ۶۰ درصد داخلی‌سازی انجام شده است و ما برنامه‌مان تمرکز بر تولید داخل است. همچنین با روسیه در زمینه تفاهم برای افزایش بار ترانزیتی در مسیر شمال به جنوب (روسیه به هند) منعقد کردیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->