حمایت مهم شاخص کل از دست رفت + نمای پایانی بورس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی با سد‌های کشور، در سال آبی ۱۴۰۲ آخرین قیمت مدل‌های آیفون در بازار (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ایران بنزین یورو۵ تولید می‌کند فرماندار مشهد: تکمیل پروژه‌های انتقال آب به مشهد نیازمند تامین اعتبار کشوری است منتظر واریزی بزرگ دولت در خردادماه باشید + جزئیات قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشکلات صنف طلافروشان مشهدی پیگیری شده و رفع پلمب مغازه‌ها آغاز شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۴۰۰ هزار تومانی سکه تمام | حباب سکه کمتر شد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (یکشنبه، ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر بازار خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بررسی وضعیت رهن و اجاره آپارتمان در منطقه ارشاد مشهد (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۳ واحد صنفی موبایل فروشی در مشهد افزایش ۴۰ درصدی هزینه ساخت ملک | چرا بازار مسکن در رکود هم رشد می‌کند؟ قیمت‌گذاری عجیب برای کارتن یخچال! جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! کاهش هزینه‌های تولید، تنها راه نجات دامداران کاهش مصرف لبنیات در کشور | ۶۰ درصد واحد‌های تولید محصولات لبنی در خراسان رضوی غیرفعال است مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها اطلاعیه اتاق اصناف مشهد برای واحد‌های صنفی مشهد | الزام واحدهای صنفی به دریافت شناسه یکتا دو مشکل عمده در حوزه منابع آبی خراسان‌رضوی | مجوز‌هایی از جنس برداشت بیشترازظرفیت آبخوان‌ها
سرخط خبرها

دلیل گران شدن نان در مشهد چیست؟

  • کد خبر: ۱۷۷۶۰۲
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
دلیل گران شدن نان در مشهد چیست؟
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره افزایش قیمت نان در خراسان رضوی و متناسب‌سازی آن با قیمت در سایر استان‌ها توضیح داد.

غلامرضا قنبری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره دلایل افزایش قیمت نان در خراسان رضوی اظهار کرد: افزایش قیمت در بخش آرد صورت نگرفته و آرد نانوایی‌ها به همان قیمت سابق برای پخت نان توزیع می‌شود. تنها بخشی از هزینه نانوایی‌ها در قالب اجاره‌بها و خمیرمایه و هزینه‌های کارگری افزایش پیدا کرده است که متناسب با آن، قیمت نان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در برخی استان‌های کشور مانند خراسان رضوی در سال‌های اخیر افزایش برخی هزینه‌های تولید نان یارانه‌ای در قیمت نهایی لحاظ نشده بود که با مجوزی که این استان‌ها اخذ کردند، این قیمت متناسب‌سازی شد؛ موضوعی که وزیر محترم کشور نیز به آن اشاره کرده‌اند.

قنبری تصریح کرد: کارگروه آرد و نان استان با هماهنگی وزارت کشور، نرخ نان در خراسان رضوی را با سایر استان‌های بزرگ کشور مانند تهران، فارس و‌... متناسب‌سازی کرد.

به گفته وی، بعد از تأیید وزارت کشور، قیمت‌های جدید اعلام شد. همچنین یارانه بخشی از آردی که تحویل نانوایی‌ها می‌دهیم، توسط دولت افزایش پیدا کرده است تا این افزایش قیمت در حد کارگر و اجاره‌بها باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اضافه کرد: قیمت جدید نان برای همه شهرستان‌های استان خراسان رضوی براساس یک رویه تغییر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: طرح متناسب‌سازی قیمت نان در بیش از ۱۰ استان کشور با هدف تعادل‌بخشی انجام شده است. پیش از این در برخی موارد شاهد کم‌فروشی و تخلفاتی بودیم که با آن مقابله می‌شد، حتی در مواردی جابه‌جایی نان بین تعدادی از استان‌ها نیز اتفاق می‌افتاد که این متناسب‌سازی قیمت علاوه بر اینکه از بروز برخی موضوعات این چنینی جلوگیری می‌کند، موجب تعادل‌بخشی نیز می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->