سلاجقه: باغ وحش وکیل آباد مشهد مانند حیات وحش طبیعی نیست روایتی از بزرگترین نذر جمعی در کشور؛ نبرد داوطلبانه با محرومیت سامانه رتبه‌بندی برای معلمان فاقد رتبه از فردا به مدت یک ماه باز می‌شود + لینک سایت آموزش‌وپرورش (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) حکم جالب دادگاه بردسکن برای یک شکارچی غیرمجاز | هزار و ۸۰ ساعت سیراب‌کردن حیوانات و محیط زیست زلزله شیراز را لرزاند (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی پراید در جاده نیشابور به سبزوار هفت مصدوم بر جای گذاشت (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آتش‌سوزی گسترده ۳ سوله در حاشیه تهران (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز فعالیت نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی خانه مَلِک در موزه بزرگ خراسان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) | روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد سنجش ۱۲۵ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در خراسان‌رضوی سهم زیادی از گردش مالی صنایع دستی در کشور متعلق به خراسان‌رضوی و مشهد است حاجی‌صادقی: شهید رئیسی، رئیس‌جمهوری را «سرباز ولایت» می‌دانست ۴ مرگ ناشی از هاری در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد+ ویدئو پیش‌بینی زوال عقل با استفاده از روش‌های نوین راهنمای انتخاب بهترین مکمل برای بدن سازی قول فرماندار مشهد: وام سیل‌زدگان مشهدی از این هفته واریز می‌شود فروش ساختمان آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی برای ساخت کلاس درس
سرخط خبرها

گرما در کره‌جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت

  • کد خبر: ۱۷۷۳۴۸
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶
گرما در کره‌جنوبی، جان ۲۳ نفر را گرفت
شمار جان باختگان گرمای شدید در کره جنوبی روز چهارشنبه به ۲۳ نفر افزایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، شمار افرادی که بر اثر گرمای شدید در کره جنوبی جان خود را از دست دادند روز چهارشنبه به ۲۳ نفر افزایش یافت.  

خبرگزاری «آناتولی»، این رقم را سه برابر شمار جان باختگان در موج گرمای سال ۲۰۲۲ در این کشور اعلام کرد.

مقامات کره جنوبی هشدارموج گرما را به  سطح «جدی» رسانده اند که بالاترین سطح در سامانه هشدار چهار مرحله‌ای است. روز سه شنبه  این رقم ۲۱ نفر بود که با احتساب ۲ مورد فوتی روز چهارشنبه این آمار به ۲۳ نفر رسیده است.

این کشور از اواسط ژوئن هوای بسیار گرم را تجربه کرده است. دما در بسیاری از مناطق  کره جنوبی به ۳۵ درجه سانتیگراد افزایش یافته است.

تحقیقات جدید همچنین نشان می‌دهد بیش از ۸۰ درصد از جمعیت جهان در ماه گذشته گرمای بی‌سابقه را مشاهده کردند.

به گزارش شبکه خبری «ان بی سی» دانشمندان اروپایی گفتنه‌اند که ژوئیه تقریباً به طور قطع گرم‌ترین ماه تمام دوران بوده است.  

روزنامه «گاردین» نیز نوشت در شهر «فینیکس» در ایالت «آریزونا» در آمریکا در این ماه حد نصاب ۲۷ روز متوالی بالای ۴۳ درجه سانتیگراد را داشته و تا کنون ۲۵ مورد مرگ ناشی از گرما در سال جاری گزارش شده است. گرما زدگی در این شهر به حدی بوده که اکثر تخت‌های بیمارستان‌های آریزونا پر شد.

استفاده از دستگاه‌های تهویه مطبوع در آمریکا بسیار رایج‌تر از اروپاست، اما بسیاری از مکان‌ها در آمریکا هنوز برای مقابله با گرمای فوق‌العاده تابستان آماده نشده‌اند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->