مادر مشهدی چهارقلو به دنیا آورد + فیلم خروج قطار باری از ریل در ازنا لرستان (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) تاکید شهید رییسی بر مردمی کردن حفاظت از محیط زیست دستگیری ۲ شکارچی قوچ‌های وحشی در نیشابور| جریمه شکار هر قوچ ۸۰ میلیون تومان تعیین شده است سقوط خودرو در نیشابور ۲ مصدوم برجای گذاشت+تصویر (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) دستگیری قاتل مسلح و اعترافات این فرد جانی(۱۱ خرداد ۱۴۰۳) مرگ‌های تلخ در پشت صحنه فیلم‌ها و سریالها | بازخوانی حوادث مرگبار سینمایی ترکیب طب ایرانی و نوین برای ترک سیگار تولد سومین گورخر پارک ملی کویر سمنان گیر کردن پاترول روی ریل، قطار تهران - یزد را متوقف کرد + فیلم دبیر ستاد ملی جمعیت: به دنبال افزایش حق فرزند و همسر برای کارکنان دولت هستیم صفر تا صد قوانین مربوط به «موتورسیکلت‌های پاکشتی» قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

دستگیری سارقان حرفه‌ای رایانه خودرو در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۷۱۷۶
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
دستگیری سارقان حرفه‌ای رایانه خودرو در مشهد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: سارقان حرفه‌ای رایانه خودرو در مشهد دستگیر شدند و ۶۵۰ رایانه سرقتی از آن‌ها کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: بر طبق گزارش‌های دریافتی سرقت سریالی رایانه خودرو در محدوده جنوب شهر، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی اضافه کرد: طبق تحقیقات اولیه بین ساعات ۲ تا پنج صبح ۲ مرد جوان موتورسیکلت سوار با صورت پوشیده، رایانه خودرو‌های پارک شده در کنار خیابان را سرقت می‌کردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان شناسایی شدند و در تعقیب و گریز پلیس در چهار راه ابوطالب مشهد متوقف و دستگیر شدند و از متهمان ۲۰ و ۲۱ ساله یک دستگاه دریل شارژی و آچاربوکس کشف شد.

نگهبان افزود: متهمان در مواجهه با مستندات، به سرقت‌های متعدد رایانه‌های خودرو با همدستی فرد دیگری اعتراف کردند و سومین متهم نیز در محله سیدی شناسایی و در عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهمان به ۸۰ فقره سرقت رایانه خودرو و فروش آن‌ها به ۲ مالخر به مبالغی بین ۱۲ تا ۲۷ میلیون ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به دستگیری این ۲ مالخر در یک تعمیرگاه در بلوار مفتح مشهد گفت: در بازرسی از این تعمیرگاه،۱۶ دستگاه رایانه خودرو سرقتی کشف و ۲ متهم مالخر دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه مالخران نیز حدود ۶۵۰ رایانه خودرو سرقتی کشف و یک مالخر دیگر هم دستگیر شد.

نگهبان افزود: تحقیقات از متهمان زیر نظر بازپرس شعبه ۲۰۴ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->