تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه ترکیب پرسپولیس مقابل مس رفسنجان| آخرین ترکیب برای قهرمانی؟ کنایه تند نکونام به اوسمار در نشست خبری+ ویدیو| من هم اگر... ساعت و تاریخ بازی استقلال و پیکان| امیدوار به توقف پرسپولیس ساعت و تاریخ بازی پرسپولیس و مس رفسنجان| یک گام تا قهرمانی سرخ‌ها فشار مضاعف مجیدی روی نکونام با انتشار یک استوری! ترکیب احتمالی استقلال مقابل پیکان بازی پیکان و استقلال همچنان در دستگردی| تغییری در کار نیست رهبری‌فرد: استقلال و پرسپولیس هر دو لایق قهرمانی هستند
سرخط خبرها

زهرا نعمتی: فدراسیون گفت هیچ هزینه‌ای برای شما نمی‌دهیم!

  • کد خبر: ۱۷۷۱۰۸
  • ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷
زهرا نعمتی: فدراسیون گفت هیچ هزینه‌ای برای شما نمی‌دهیم!
زهرا نعمتی درباره دورشدن دستوری‌اش از تیم‌ملی تیروکمان شفاف‌سازی کرد.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ عضو تیم‌ملی تیروکمان ایران و بانوی طلایی این رشته تأکید کرد تصمیمی برای برگشت به مسابقات و حضور در بازی‌های آسیایی نداشته و با اصرار مسئولان ورزش تمریناتش را از سر گرفته است.

زهرا نعمتی، بانوی کمان‌دار ایرانی که بار‌ها به‌عنوان ورزشکار الهام‌بخش دنیا معرفی شد و به پاراالمپیک رفت و با المپیکی‌ها نیز رقابت کرد، چندماهی است بی‌صدا از تمرینات و اردو‌ها حذف شده است و حتی مربیان تیم‌ملی از او اطلاعی نداشتند. او حالا در پاسخ به برخی انتقاد‌ها از موضوعات پشت پرده شفاف‌سازی کرده است.

نعمتی به مهر می‌گوید: پس از پاراالمپیک توکیو به‌دلیل اینکه پانزده‌سال فقط در وضعیت استرس و فشار مسابقات بوده‌ام و مدت زیادی دور از خانواده و زندگی عادی به سر بردم، تصمیم گرفتم مدتی را به استراحت و در کنار خانواده بگذرانم و با توجه به مخالفت خانواده هیچ تصمیمی به بازگشت به وضعیت پرفشار و تمرینات و مسابقات نداشتم، ولی با توجه به پیگیری زیاد مسئولان وزارت ورزش و کمیته‌های ملی المپیک و پاراالمپیک، تصمیم گرفتم به فضای تمرین برگردم.

او ادامه داد: از همان ابتدای ورود مربی کره‌ای، تمریناتم را در کنار تیم به مدت پنج ماه شروع کردم و با توجه به نزدیک‌شدن به مسابقات، با تلفنی از سوی رئیس فدراسیون تیروکمان روبه‌رو شدم که نقل قول کردند «مربی هیچ نظری برای ادامه کار شما ندارد و می‌گوید نعمتی باید در جای دیگری و دور از تیم تمرین کند!»

خیلی تعجب کردم. زیرا من از قبل با مربی صحبت کرده بودم و ایشان نظر ویژه‌ای به من داشتند؛ همان‌طور که در بسیاری از خبر‌ها هم آمده بود. اما باز هم از طریق مترجم تیم پیگیر بودم و خواهش کردم که به مربی انتقال دهند که حتی اگر به حضور من امیدوار نیستند، اجازه دهند که در کنار تیم تمرین کنم، اما باز هم هیچ جوابی دریافت نکردم.

گویا مترجم تیم از اشخاص دیگری دستور دریافت می‌کرد. زیرا من بعد‌ها از طریق مترجم دیگری با مربی صحبت کردم و ایشان از اوضاعی که برایشان توضیح دادم، هیچ خبری نداشتند. حتی اعلام کرد که رئیس فدراسیون گفته است نعمتی به تمرینات تیم‌ملی نزدیک نشود. با وجود این، پس از گذشت چهار ماه از این قضیه، دوباره با پیگیری‌های کمیته ملی پاراالمپیک و وزارت ورزش برای تمریناتم نشستی با معاونت بانوان وزارت ورزش و نایب‌رئیس کمیته ملی پاراالمپیک داشتم و ایشان گفتند همه مسئولان اصرار به بازگشت شما به تمرینات دارند و من اوضاع را برایشان توضیح دادم و از اهدافم برای کسب سهمیه المپیک گفتم.

او افزود: قرار بر این شد که پیش از مسابقات کسب سهمیه، امکان شرکت در مسابقات آسیایی فراهم شود و من اعلام کردم که در صورت آماده‌نبودن به مسابقات نخواهم رفت تا بتوانم به اوج رکورد‌های خودم دست پیدا کنم. این در حالی است که نیم‌نگاهی هم به پاراالمپیک دارم و به‌دلیل قطع ناگهانی تمریناتم هیچ قولی نمی‌توانم بدهم و البته در تیروکمان در بخش المپیکی‌ها همچنان رکورددار ایران با رکورد ۶۶۱ از سال۲۰۱۷ هستم و هنوز کسی موفق به جابه‌جایی این رکورد نشده است و این رکورد جهانی پاراتیروکمان هم محسوب می‌شود.

کمان‌دار تیم‌ملی ایران بیان کرد: اکنون با هزینه شخصی‌ام زیر نظر سرمربی فدراسیون تیروکمان کار می‌کنم. درواقع حتی از غذای فدراسیون هم استفاده نمی‌کنم. زیرا آقای شعبانی‌بهار اعلام کردند که ما نمی‌توانیم برای شما هیچ هزینه‌ای بدهیم و همه هزینه‌ها بر عهده خودتان است. اما من به آینده امیدوارم. زیرا روند تمریناتم بسیار خوب پیش می‌رود و بی‌شک با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش اتفاقات خوبی در راه است. زیرا به‌تازگی جلساتی برگزار و مصوباتی برای حمایت از تمرینات و اردو‌ها و مسابقات من در راستای آمادگی دوباره تصویب شده و به فدراسیون هم ابلاغ شده است که من در جریان جزئیات این مصوبه نیستم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->