مجری مناظره‌های انتخابات در تلویزیون چه کسی خواهد بود؟ حامد بهداد داور جشنواره فیلم کوتاه عباس کیارستمی شد جوایز فستیوال «روسکایا کلاسیکا» روسیه در دستان یک گروه نمایش ایرانی اوضاع جسمی «حامیم» بعد از ۳ عمل جراحی + جزئیات زمان پخش زنده مراسم یادبود «شهدای خدمت» از شبکه دو مصطفی زمانی با «عطرآلود» به سینما‌ها می‌آید + زمان اکران بازگشت «منوچهر والی زاده» دوبلور باسابقه به تلویزیون شوک بزرگ برای علاقمندان به سریال «پایتخت ۷» | بهرام افشاری حذف شد؟ درباره محمدهاشم ظریف تبریزیان، نگارگر مدفون در حرم مطهر رضوی فراخوان چهل و سومین جشنواره فیلم هفته آینده منتشر می‌شود (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) قهرمانی از جنس اجتماع | نگاهی به فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه پاشا هنری سنتی، نیازمند نگاه امروزی است قرارگذاشتن با قافیه‌ها | چند سطر درباره مجموعه‌شعر «سمرقند» موسی عصمتی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های آخر هفته تلویزیون (۱۰ و ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش ماجرای حذف مازیار لرستانی از سریال منوچهر هادی
سرخط خبرها

حمید منوچهری، دوبلور پیشکسوت، در آی سی یو بستری شد

  • کد خبر: ۱۷۶۴۶۵
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳
حمید منوچهری، دوبلور پیشکسوت، در آی سی یو بستری شد
حمید منوچهری به دلیل عارضه ریوی در بیمارستان و در بخش مراقبت‌های های ویژه بستری شد.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید منوچهری، از گویندگان عرصه دوبله و پسر منوچهری از پیشکسوتان رادیو و دوبله، درباره وضعیت پدرش توصیح داد: متاسفانه ابتدا به دلیل شکستی لگن و در ادامه به دلیل عارضه ریوی پدرم از۲۷ فروردین ماه در حال رفت و آمد به بیمارستان است و در حال حاضر به دلیل مشکل ریوی مدتی است در بخش مراقبت های ویژه بستری شده است و همچنان در این بخش تحت مراقبت است.

به گفته‌ی فرزند حمید منوچهری پدرش، از پیشکسوتان رادیو مدتی است در بیمارستان شهرام تهران و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

حمید منوچهری ـ هنرمند باسابقه کشورمان ـ بیش از ۶۰ سال است صدایش در رادیو و دوبله شنیده می‌شود. این پیشکسوت ۸۲ ساله زاده‌ی ۹ دی ماه سال ۱۳۲۰ است. او گوینده، دوبلور و بازیگر پیشکسوت کشورمان است.

منوچهری به گفته‌ی خودش در سال ۱۳۳۶ در شانزده سالگی با نمایش‌های رادیویی و یک سال بعد از طریق هوشنگ کاظمی با حرفه دوبله آشنا شد. او در سال ۱۳۴۲ با کمک نصرت الله محتشم به رادیو ایران آمد و در سال ۱۳۵۱ کارگردانی برنامه کودک رادیو را بر عهده گرفت، منوچهری تا سال ۱۳۵۷ چندین برنامه دیگر را کارگردانی کرد.

او علاوه بر گویندگی در فیلم های سینمایی همچون "مشت و تفنگ شکسته"، "شیطان صفتان"، "ماموریت"، "چهره دوم سقوط"، "جغد ها" و مجموعه های تلویزیونی "یکی از این روزها"، "داستان یک زندگی" و "معمای شاه" به عنوان بازیگر ایفای نقش داشته است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->