OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟ آیا OpenAI موتور جستجویش را در رویداد ChatGPT معرفی می‌کند؟ معرفی بازی معمایی Tiny Room Stories + لینک دانلود اندروید و IOS نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت اقدام نوآورانه استارتاپ مشهدی برای کمک به ناشنوایان در دریافت گواهی‌نامه رانندگی آلیس در ماتریکس | هوش مصنوعی چه نسبتی با ما و کسب‌وکار‌های ایرانی دارد؟ ویدئو | تصویر روز ناسا؛ گردش یک سیاهچاله چگونه است؟
سرخط خبرها

قابلیت ارسال پیام‌های ویدیویی در واتساپ فعال شد

  • کد خبر: ۱۷۶۳۷۷
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
قابلیت ارسال پیام‌های ویدیویی در واتساپ فعال شد
شرکت «متا» قابلیت ضبط و ارسال پیام‌های ویدیویی (ویدیو مسیج) را در دسترس کاربران پیام‌رسان خود قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز - واتس‌اپ از سال‌ها قبل امکان ارسال پیام‌های صوتی یا برقراری تماس‌های صوتی یا تصویری را برای کاربران خود فراهم کرده است. اکنون متا قابلیت ضبط و ارسال پیام‌های ویدیویی (ویدیو مسیج) را نیز در دسترس کاربران پیام‌رسان خود قرار داده است. گفتنی است در حال حاضر همه کاربران در تمام نقاط جهان هنوز به این قابلیت جدید دسترسی ندارند، ولی طی هفته‌های آتی امکان ارسال ویدیو مسیج برای آن‌ها فراهم می‌شود.

یکی از ویژگی‌هایی که کاربران واتس‌اپ از مدت‌ها قبل به دنبال آن بوده‌اند، امکان ارسال و دریافت پیام‌های ویدیویی است و حالا شرکت متا در پست وبلاگ خود اشاره کرده که این قابلیت را فراهم کرده است. با وجود این ویژگی، کاربران می‌توانند ویدیو‌های حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای را برای یکدیگر ارسال کنند که توسط واتس‌اپ به‌صورت سرتاسری رمزگذاری شده است.

در حال حاضر اکثر برنامه‌های پیام‌رسان مانند تلگرام از پیام‌های ویدیویی پشتیبانی می‌کنند و روش ارسال آن‌ها مشابه روش ارسال پیام‌های صوتی است. همانطور که احتمالاً آشنایی داشته باشید، برای ارسال پیام ویدیویی در واتس‌اپ ابتدا باید روی آیکون مربوط به ارسال پیام صوتی ضربه بزنید تا به حالت پیام ویدیویی تغییر پیدا کند.

سپس به‌سادگی با نگه داشتن انگشت خود روی آیکون مربوط به پیام ویدیویی، می‌توانید ویدیو خود را ضبط کنید و زمانی که انگشت خود را رها کنید، ویدیو ارسال می‌شود. همچنین درست مانند پیام‌های صوتی، با کشیدن انگشت خود به سمت بالا، می‌توانید روند ضبط ویدیو را قفل کنید تا نیازی به نگه‌داشتن دکمه مربوط به ضبط نداشته باشید.

پیام‌هایی ویدیویی واتس‌اپ در چت‌ها به‌طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش خواهند شد و با ضربه زدن روی یک ویدیو، صدای آن نیز شروع به پخش می‌کند.

متا در پست خود اشاره کرده که ویژگی ارسال پیام‌های ویدیویی اکنون واتس‌اپ هم‌اکنون در حال انتشار است و تا چند هفته آینده در دسترس تمام کاربران این برنامه پیام‌رسان محبوب قرار خواهد گرفت.

منبع: دیجیاتو 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->