ویدئو | دستگیری تبهکاران تلگرام که با نقاب پشتیبان سایت از مردم کلاهبرداری کردند وحشت‌آفرینی سارقان خطرناک با شلیک پلیس مشهد پایان یافت + عکس چگونه چک دیجیتال بگیریم؟ | ۱۱ مزیت چک دیجیتال را ببینید برگزاری جشن بزرگ دختران مقاومت در مشهد + فیلم فشارخون بالای کنترل‌نشده خطر سکته قلبی و مغزی را افزایش می‌دهد  ارائه خدمات رایگان سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان اکبر بازداشت بیش از ۴۰۰۰ قاچاقچی طی سال گذشته در خراسان رضوی | ارزش کالا‌های ممنوعه کشف‌شده ۱۲۹۰ میلیارد ریال فرماندهی انتظامی خراسان رضوی یک مامور خاطی خود را از خدمت تعلیق کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (۲۵ اردیبهشت ١۴٠٣) | هشدار طوفان تندری رعدوبرق و بارش‌های سیل‌آسا در مشهد راهداری خراسان رضوی ۱۲ نقطه پرحادثه جاده‌ای را ایمن‌سازی کرد فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش»
سرخط خبرها

برقراری پرواز‌های فوق العاده از مشهد به نجف اشرف (۴ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۶۱۵۷
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
برقراری پرواز‌های فوق العاده از مشهد به نجف اشرف (۴ مرداد ۱۴۰۲)
مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از برقراری ۴ پرواز فوق‌العاده در مسیر مشهد-نجف به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، شمس‌الدین فرزادی‌پور با بیان این‌که از امروز ۴ پرواز فوق‌العاده به مقصد مشهد و نجف به مناسبت ایام محرم برقرار می‌شود، اظهار کرد: ششمین جلسه هماهنگی پرواز‌های اربعین در هفته گذشته انجام شد و فعال‌تر از سال قبل در عرصه پرواز‌های اربعین حضور خواهیم داشت.

وی درباره پرواز‌های اربعین نیز افزود: در این پرواز‌ها با هدف حمایت از عرضه انفرادی بلیت به زائران ۷۰ درصد به صورت اینترنتی و ۳۰ درصد به صورت فروش کاروانی انجام خواهد شد.

مدیرعامل ایران ایر دیروز در خصوص قیمت پرواز‌های اربعین ۱۴۰۲ به تسنیم گفته بود: علاقه‌مندی همه ایرلاین‌ها است که پرواز‌های اربعین به شکلی انجام شود که هم مسافر راضی باشد و هم شرکت‌ها.

فرزادی‌پور ادامه داد: به احتمال زیاد قیمت‌گذاری بلیت پرواز‌های اربعین تا ۱۰ روز آینده مشخص و اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: قیمت‌های مصوب و مشخص در مقطع اربعین اعلام خواهد شد و قیمت رها و دامنه باز نخواهد بود. تمام شرکت‌های هواپیمایی به قیمت‌های ابلاغ شده از سوی سازمان هواپیمایی تمکین کرده و در میدان حاضر می‌شوند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->