هشدار سازمان آتش‌نشانی در خصوص احتمال قریب‌الوقوع سیل در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت پرده سیل مرگ‌بار مشهد چه بود؟ سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی: مشهدی‌ها امروز، شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند اعمال‌قانون ۱۳۹۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌ها، خیابان کوثر، میدان آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه محور‌های اصلی خراسان‌رضوی باز هستند (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای کلانشهر مشهد امروز پاک است (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) شهردار مشهدمقدس: در حوادث اخیر، به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی مسائل هستیم + فیلم کدام مدارس مشهد فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ + جزئیات تاکید استاندار خراسان رضوی بر رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان سیل در کلات آیا مدارس مشهد و خراسان رضوی فردا شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است؟ مردم خیابان سپاه ۶۹ مشهد پس از لایروبی چه درخواست‌هایی از مسئولان دارند؟ محور کاشمر-نیشابور بازگشایی شد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) توضیحات مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد در خصوص تخلیه چند منزل در خیابان هاشمیه ٩٣ مشهد دستور تخلیه منازل به ساکنان هاشمیه ۹۳ در مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم توضیحات فرماندار مشهد در رابطه با میزان ونحوه پرداخت خسارت سیل به آسيب ديدگان + فیلم سرویس‌دهی مترو مشهد تا ساعت ٢۴ | شهروندان از رفتن به تفرجگاه‌ها خودداری کنند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماموریت استاندار خراسان رضوی به دستگاه‌ها برای خسارات سیل
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: همه توان خود را برای برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» به‌کار می‌گیریم

  • کد خبر: ۱۷۵۰۸۶
  • ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵
شهردار مشهد مقدس: همه توان خود را برای برگزاری اجلاسیه «مجاهدان در غربت» به‌کار می‌گیریم
جلسه هماهنگی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه هماهنگی هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار مشهد و شماری از مدیران استانی و شهری برگزار شد و براین اساس قرار است اختتامیه این اجلاسیه در ایام شهادت امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی در این نشست گفت: با توجه به تأکید وزیر کشور برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اجلاسیه مجاهدان در غربت، برگزاری این اجلاسیه با حضور فرماندهان گروه‌های جهادی و هیئت‌های دیپلماتیک از کشور‌های مختلف برای استان خراسان رضوی یک فرصت مغتنم است.

یعقوبعلی نظری افزود: همه دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این اجلاسیه باید همکاری لازم را داشته باشند. وی با تأکید بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای برگزاری و انعکاس هر چه بهتر این رویداد، ادامه داد: این اجلاسیه مردم نهاد هرسال هم زمان با شهادت امام رضا (ع) برگزار می‌شود. نظری مهم‌ترین هدف از برگزاری اجلاسیه مجاهدان در غربت را قدردانی و تجلیل از مجاهدانی که با اتکا و با قدرت ایمان و با نگاه به اسوه‌هایی همچون حضرت رضا (ع) دست از مجاهدت برنداشتند، عنوان کرد و گفت: آن‌ها همه تلاش و کوشش خود را انجام دادند که بتوانند خدمتی به مکتب ارزشمند اسلامی داشته باشند.

همچنین شهردار مشهد در ادامه گفت: این اجلاسیه فرصت بسیار خوبی برای تعامل با مهمانان کشور‌های مختلف است و ما خرسندیم که در شهرداری مشهد میزبان این اجلاسیه هستیم؛ از این رو همه توان خود را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آن به کار خواهیم گرفت.

در ادامه سردار طهرانی مقدم، دبیر کل هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت، به تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در این اجلاسیه پرداخت.

وی بیان کرد: افتتاحیه هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت به عنوان یک اجلاس مردم نهاد و مردم بنیاد در ایام شهادت امام رضا (ع) در دامغان برگزار می‌شود و همایش علمی و مراسم اختتامیه اجلاسیه با حضور فرماندهان گروه‌های جهادی و مسئولان عالی رتبه کشوری و لشکری در تالار قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

به گفته طهرانی مقدم در مراسم اختتامیه هشتمین اجلاسیه مجاهدان در غربت برای اولین بار جایزه جهانی اجلاسیه به هشت نفر از منتخبان حوزه مقاومت اهدا می‌شود. همچنین برگزاری نمایشگاه «غریب تا غریب» که جلوه کوچکی از نماد غربت، عاشورا و کربلاست، در صحن پیامبر اعظم (ص) حرم مطهر به مدت ۱۰ روز و برگزاری جلسه بین المللی شب شعر مقاومت با حضور شعرای کشور‌های مختلف، از بخش‌های جانبی این اجلاسیه به شمار می‌روند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->