حمله دوباره ارتش یمن به ناو هواپیمابر آیزنهاور در دریای سرخ (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم فراخوان عراق برای تشکیل ائتلاف رسانه‌ای بین‌المللی با هدف افشای جنایات رژیم صهیونیستی سناتور آمریکایی: نتانیاهو یک جنایتکار جنگی است و نباید به کنگره دعوت شود حمله رژیم صهیونیستی به بعلبک لبنان یکی از رهبران حماس: ما به دنبال توافق کامل هستیم وکیل ترامپ: حکم دادگاه، شرکت دونالد ترامپ در انتخابات را متوقف نخواهد کرد منابع انگلیسی از وقوع حادثه در دریای سرخ خبر دادند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) حمله حزب الله لبنان به مقر توپخانه رژیم صهیونیستی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کاردار سوئد به وزارت امور خارجه احضار شد سازمان ملل: غزه به ویرانه تبدیل شده است تظاهرات هزاران شهرک‌نشین در برابر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی باقری: پیوندهای قلبی بین ملت‌های ایران و بوسنی وهرزگوین انکارناپذیر است روسیه: ۱۵۰ اسیر اوکراینی و روسی مبادله شدند رسانه صهیونیستی: تل‌آویو توقف جنگ در مرحله دوم توافق را پذیرفته است معترضان خیابان‌های سراسر سرزمین‌های اشغالی را بستند یمن: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بدون پاسخ نخواهد ماند پیام تسلیت السیسی به مخبر شرط ترکیه برای بررسی احتمالی خروج نیروهایش از سوریه سوناک: پیشنهاد جدید آتش‌بس در غزه خبر خوشی است
سرخط خبرها

وزیر کشور: بزرگان طوایف در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نقش مهمی دارند

  • کد خبر: ۱۷۴۵۶۷
  • ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
وزیر کشور: بزرگان طوایف در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه نقش مهمی دارند
وزیر کشور با بیان این مطلب که برای هر استان دنبال این هستیم که زنجیره ارزش تعریف شود،‌ افزود: یکی از موضوعات ما در راستای زنجیره ارزش بخش گیاهان دارویی است که در استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته و کارهای ارزشمندی شکل گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از کارخانه زرد بند و سینره واقع در روستای نرگاه یاسوج در جمع خبرنگاران افزود: موضوع زنجیره ارزش‌های راهبری را در وزارت کشور و استانداری‌ها دنبال می‌کنیم.

وی تاکید کرد: در کارخانه زردبند و سینره یاسوج اقدامات خوبی صورت گرفته و محصولات این واحد‌های صنعتی به کشور‌های اروپایی نیز صادر می‌شود که نشان دهنده کیفیت خوب تولیدات و محصولات آنهاست.



وحیدی یادآور شد: با توجه به ظرفیت گونه‌های گیاهی، می‌توانیم برنامه قوی داشته باشیم و تولیدات آرایشی و بهداشتی را در جهت رشد تولید و اشتغال زایی به کار گیریم.

وی در رابطه با تقسیمات کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: این موضوع بررسی دقیق می‌شود، در سفر موضوعی در این رابطه اعلام نمی‌شود البته پیشنهادات در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وزیر کشور در خصوص انتخابات اسفندماه و گرفتار نشدن برخی استان‌ها در مسائل قومی و قبیله‌ای تاکید کرد: بخشی از این موضوع مربوط به مجموعه ما در وزارت کشور و بخشی نیز مربوط به مردم معتمدین صاحبان تریبون و نفوذ هستند که باید همه به سمتی برویم تا انتخاباتی باشکوه سالم و امن و بدون هیچ گونه مشکلی داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش ریش سفیدان و بزرگان طوایف ادامه داد: در کنار این‌ها، استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نیز اقدام خواهند کرد تا شاهد حضور گسترده مردم در انتخاباتی با سلامت و امنیت کامل باشیم.

وی در خصوص سلامت انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مسأله باید هم مدنظر بخش دولتی و هم اقشار مختلف مردم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->