داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

آویژه لیگ یکی می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۷۴۴۱۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
آویژه لیگ یکی می‌شود؟
مدیران باشگاه مشهدی همچنان در دو راهی تیم‌داری یا کمک به زیر ساخت‌های بسکتبال هستند.

با آغاز آخرین هفته تیرماه، دیروز بنا بود مدیران باشگاه آویژه‌صنعت پارسای مشهد در جلسه‌ای سرنوشت‌ساز درباره تداوم تیم‌داری یا کمک به بسکتبال از طریق ساخت سالن ورزشی تخصصی تصمیم بگیرند؛ جلسه‌ای که گویا برگزار شده است، اما مدیران این تیم هنوز درباره گرفتن تصمیمی کلیدی برای آینده این باشگاه مردد هستند.

از باشگاه آویژه‌صنعت مشهد خبر می‌رسد پس از برگزاری جلسه چهارشنبه هفته گذشته میان مدیران این تیم و مسئولان ورزش استان و فدراسیون، آویژه‌ای‌ها در تصمیمشان برای کمک به زیرساخت‌های ورزشی و صرف هزینه‌های تیم‌داری این فصل در این راه مردد شده‌اند؛ به‌شکلی که پس از جلسه چهارشنبه مقرر شد آویژه‌ای‌ها خبر نهایی تصمیمشان را تا شنبه به اداره‌کل ورزش‌وجوانان و فدراسیون بسکتبال اعلام کنند، اما این اتفاق هنوز نیفتاده است.

تفاوت آرا در هیئت‌مدیره آویژه

مالک باشگاه آویژه‌صنعت پارسای مشهد که در نامه‌ای به فدراسیون چندی پیش تیم‌داری‌نکردن در فصل جدید لیگ‌برتر را اعلام کرده بود، حالا با خواسته جدی هواداران بسکتبال و مسئولان ورزش مشهد روبه‌رو شده تا هر طور شده است، در کنار کمک خیرخواهانه به زیرساخت‌های ورزشی این رشته، از تیم‌داری هم دست نکشد.

از سویی دیگر، اعضای هیئت‌مدیره آویژه که همگی در طول فصل مشتاقانه در کنار هواداران، اوضاع و احوال تیم را رصد می‌کردند، بر این باورند که با تدبیر مالک و هیئت‌مدیره این امکان وجود دارد تا آویژه از تیم‌داری در بسکتبال کنار نکشد تا جوانان بسکتبالیست این شهر که چشم امیدشان به این تیم و دیده‌شدن در سطح کشور است، از این فرصت محروم نباشند؛ مسئله‌ای که به نظر موجب تفاوت آرا در هیئت‌مدیره شده است و هنوز اعضا به این جمع‌بندی نرسیده‌اند که باید چه کرد.

زمزمه‌های حضور در لیگ دسته‌اول

باشگاه آویژه در توجیه کنارکشیدن از لیگ‌برتر اعلام کرده بود بنا دارد با حمایت اداره‌کل ورزش‌وجوانان و دراختیارگرفتن زمین، به ساخت یک سالن تخصصی بسکتبال به‌عنوان زیرساختی ماندگار برای این رشته ورزشی اقدام کند. از طرفی، مدیران ورزش استان از مالکان این باشگاه خواستند تدبیری کنند تا علاوه بر کمک در این بخش، یک تیم بومی هم روانه مسابقات کشوری شود تا این سرمایه سوز نشود؛ مسئله‌ای که حالا گفته می‌شود آویژه‌ای‌ها را به این فکر انداخته است که به‌جای هزینه‌های سرسام‌آور تیم‌داری در لیگ‌برتر، در لیگ دسته‌یک تیم‌داری کنند و باقی‌مانده بودجه تعریف‌شده را برای کمک به زیرساخت‌ها و ساخت سالن به‌کار گیرند.

هواداران چشم‌انتظار یک تصمیم مهم

حالا هواداران بسکتبال خراسان‌رضوی که ۱۰ سال است با نام این باشگاه و این تیم در سطح کشوری خو گرفته‌اند و آخر هفته‌هایشان با هیاهو در سالن خانه بسکتبال استان گره خورده است، چشم‌انتظار تصمیم مهم مدیران این باشگاه هستند؛ مدیرانی که نبود حمایت معنوی از سوی مسئولان آن‌ها را دلسرد کرده بود، اما در همین یک هفته گذشته هواداران و مسئولان انواع و اقسام درخواست‌ها را از آن‌ها داشته‌اند تا در لیگ بمانند. باید دید مدیران آویژه سرانجام در این دوراهی حساس چه تصمیمی خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->