کارنامه محیط زیستی شهید سید ابراهیم رییسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد اهدای اعضای ۱۴۷ بیمار مرگ مغزی در غرب خراسان امتحانات دانش آموزان تا پایان هفته لغو شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرونشست خودرو خاور در خیابان بابانظر مشهد+ تصویر (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)‌ چرا خانواده‌ها با اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی مخالفت می‌کنند؟ سوءاستفاده از پروفایل افراد چه مجازاتی دارد؟ علت علمی بارش‌های شدید بهار امسال در مشهد و کشور چه بود؟ بازنشر گفتگوی شهرآرانیوز با سیدمحمدتقی میرحافظ، معلم کلاس اول رئیس جمهور | آقای معلم! «سید ابراهیم» هم به دانش‌آموزان شهیدت اضافه شد کلاهبرداری میلیاردی با صدای زنانه اجتماع دانشگاهیان مشهد در پی شهادت آیت الله رئیسی برگزار شد + ویدئو (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | تصاویر جدید تلویزیون ترکیه از محل سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و هیئت همراه هلاکت شرورِ مسلح و شهادت مأموران پلیس تهران بزرگ + تصاویر شهدا و فیلم بحران ها را هوشمندانه مدیریت کنیم
سرخط خبرها

افزایش تدریجی و مختصر دما در خراسان رضوی طی روز‌های آتی (٢۴ تیر ماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۴۱۹۳
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
افزایش تدریجی و مختصر دما در خراسان رضوی طی روز‌های آتی (٢۴ تیر ماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا تا روز دوشنبه، ۲۶ تیر، به تدریج و به صورتی مختصر افزایش خواهد داشت. همچنین دمای امروز هوای مشهد در گرمترین ساعات به ٣۶ درجه خواهد رسید.

سارا حکمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با دمای ١٧ و بردسکن با دمای ۴٢ درجه به ترتیب خنکترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان خواف با سرعت ٨٣ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی بین ۲۳ تا ٣۵ درجه را به ثبت رسانده، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرمترین ساعات به ٣۶ و در خنکترین ساعات به ٢۴ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی از امروز تا اواسط هفته آینده به طور متناوب در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش ابرناکی در نیمه شمالی استان خواهیم بود. طی این مدت احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده در نواحی شمالی به ویژه ارتفاعات و شمال غرب استان می‌رود.

وی گفت: همچنان از فردا بر سرعت و شدت وزش باد در سطح استان افزوده خواهد شد که در نواحی بادخیز و مستعد به ویژه در بخش‌هایی از شرق، نیمه جنوبی و جنوب شرق استان همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

توجه به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت هوای شهر در ٢۴ ساعت گذشته ٧٠ بوده و هوای امروز مشهد نیز با شاخص ٧٢ در شرایط قابل قبول قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->