جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

مبلغ قرارداد بیرانوند مشخص شد

  • کد خبر: ۱۷۴۰۵۳
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
مبلغ قرارداد بیرانوند مشخص شد
بعد از گذشت چند روز از عقد قرارداد مجدد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس هنوز بحث برسر دستمزد و مبلغ قرارداد او داغ است.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا بیرانوند که گفته می‌شد با قراردادی نزدیک به صدمیلیارد تومان در آستانه پوشیدن پیراهن استقلال است اکنون با عقد قرارداد با پرسپولیس در اردوی ترکیه همراه این تیم است. بعد از این اتفاق اعلام شد که مبلغ قرارداد او با پرسپولیس ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. مبلغی که با توجه به پیشنهاد سنگین استقلال و البته مبالغی که درباره خرید بازیکنانی با اسم و توان کیفی پایین تری از بیرو رد و بدل می‌شود بخصوص از سوی هواداران استقلال مورد قبول قرار نگرفت. آن‌ها معتقدند که این قرارداد منتشر شده درست نیست و بیرانوند مبلغی به مراتب بالاتر گرفته است.


رئیس سازمان خصوصی سازی که در یک گفت و گوی اینترنتی با تعداد زیادی از هواداران استقلال حضور پیدا کرده بود، اما این را رد کرد:
اینکه بیرون باشگاه چه اتفاقی افتاده نمی‌دانم، اما آنچه در قرارداد وجود دارد مشخص است و مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون با آپشن بیست درصدی مشخص است. اینکه کسی بیرون باشگاه پول داده یا نه نمی‌دانم. ما قرارداد‌ها را شفاف اعلام می‌کنیم. اگر سندی دارید که پول زیرمیزی داده شده بیاورید. من نمی‌توانم بدون سند صحبت کنم. اگر اسنادی باشد پیگیری می‌کنم. درباره سپاهان هم گفته می‌شود. خصوصی سازی پانصد و هفت شرکت را در لیست واگذاری داردو واقعا این وقت زیادی از ما می‌گیرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->