متهم به موبایل‌‌قاپی شبانه در مشهد به دام افتاد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) ریزش طبقه هفتم ساختمان درحال‌ساخت در مشهد حادثه آفرید (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) آغاز فعالیت نمایشگاه آثار هنرمندان صنایع‌دستی خانه مَلِک در موزه بزرگ خراسان پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (شنبه، ۱۹ خرداد ۱۴۰۳) | روند افزایش تدریجی دما تا اواسط هفته جاری ادامه دارد سنجش ۱۲۵ هزار نوآموز بدو ورود به مدرسه در خراسان‌رضوی سهم زیادی از گردش مالی صنایع دستی در کشور متعلق به خراسان‌رضوی و مشهد است حاجی‌صادقی: شهید رئیسی، رئیس‌جمهوری را «سرباز ولایت» می‌دانست ۴ مرگ ناشی از هاری در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ یازدهمین اجلاس سراسری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد آغاز به کار کرد+ ویدئو پیش‌بینی زوال عقل با استفاده از روش‌های نوین راهنمای انتخاب بهترین مکمل برای بدن سازی قول فرماندار مشهد: وام سیل‌زدگان مشهدی از این هفته واریز می‌شود فروش ساختمان آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی برای ساخت کلاس درس اعضای باند گوشی‌قاپی «بهمن» در مشهد دستگیر شدند + جزئیات تکذیب حمله هکری به سایت وزارت علوم (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) تجربه کمردرد در ۸۰ درصد افراد | کدام کمردرد‌ها باید جراحی شوند؟ تداوم اجرای نیم‌بهاشدن سفر‌های برون‌شهری معلولان در سال جاری سازمان تأمین‌اجتماعی، بخش‌نامه قانون جدید نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای را ابلاغ کرد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) بیش از ۳۶۷ هزار نفر در فاز دوم برنامه ملی سلامت خانواده در خراسان‌رضوی تحت پوشش قرار گرفتند علائم مسمومیت با داروی متادون چیست؟
سرخط خبرها

آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۳۹۴۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
  • ۲
آغاز به کار نمایشگاه تخصصی خانواده در مشهد
دومین نمایشگاه تخصصی خانواده عصر چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه تعدادی از مسوولان به همراه سایر مردم و علاقه مندان فعالیت در حوزه خانواده نیز حضور داشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد به همراه مدیریت نمایشگاه بین المللی مرکز استان خراسان رضوی و با برپایی یک هزار و ۴۰۰ عرفه گشایش یافته است.

مهدی رضایی اضافه کرد: محور فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، خانواده و کودک، خانواده و ازدواج آسان، خانواده و امنیت، خانواده و تغذیه سالم، خانواده و نشاط، خانواده و زینت عفیفانه، خانواده و مشاوره زندگی و خانواده و صنایع دستی بوده است.

وی معرفی ظرفیت‌ها، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید حوزه خانواده را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد و یادآور شد: دومین نمایشگاه تخصصی خانواده در کل فضای نمایشگاهی و در سالن‌های فردوسی، مفاخر، عطار و فضای باز این مجموعه برپا شده و بازدید آن نیز برای عموم رایگان است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی تصریح کرد: این نمایشگاه از امروز تا ۲۵ تیرماه جاری و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد دایر است و پیش‌بینی می‌شود حدود ۵۰ هزار بازدید کننده نیز داشته باشد.
وی غرفه ویژه بانوان، فروش اقساطی جهیزیه و برگزاری مراسم عقد چند زوج را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه اعلام کرد.

۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ مصادف با هشتاد و هشتمین سالروز حمله مزدوران حکومت رضا شاه به مسجد گوهرشاد حرم مطهر رضوی جهت کشف حجاب اجباری بانوان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۲
0
0
مسخره کل دنیا
یک زن
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۳
0
0
مسخره بازیشون روز چهار شنبه کم بود حالا نمایشگاه میخاک بزنن نمایشگاه خانواده ? والله بیشتر نمایشگاه مرد سالاری تا خانواده ?
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->