رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

خروج بیش از ۵۵ درصد حجاج ایرانی از مکه (۲۱ تیر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۳۹۲۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
خروج بیش از ۵۵ درصد حجاج ایرانی از مکه (۲۱ تیر ۱۴۰۲)
ستاد مکه مکرمه با انتشار اطلاعیه ای، تعداد زائران ایرانی در جوار خانه خدا را ۳۷۱۱۲ نفر اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه که روز چهارشنبه (۲۱ تیر) منتشر شد، آمده است: این زائران در قالب ۲۵۴ کاروان در هتل‌های مکه اسکان دارند.

بر اساس این اطلاعیه، ۳۹۲۶۷ نفر از زائران و عوامل کاروان‌ها تا پایان امروز از عربستان خارج می‌شوند که این تعداد بیش از ۴۴ درصد از کل حجاج کشورمان در حج امسال می‌باشند.

این گزارش حاکیست ۲۰۰۳۴ نفر از طریق فرودگاه مدینه با ۸۹ پرواز و۱۹۲۲۴ نفراز طریق فرودگاه جده با ۸۰ پرواز تا پایان امشب از سرزمین وحی خارج می‌شوند.

در این اطلاعیه با اشاره به آمار زائران اعزامی از مکه مکرمه به مدینه برای بازگشت به ایران می‌افزاید: تعداد زائران ایرانی در شهر پیامبر امروز ۹۵۱۷ نفر در قالب ۶۴ کاروان است.

امسال ۸۷۵۴۱ زائر ایرانی برای حضور در مراسم حج با پرواز‌های شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ایر به عربستان منتقل شدند که قرار است همه آن‌ها تا ۲ مرداد به کشورمان بازگردند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->