رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) بهترین رژیم غذایی برای آرتریت یا التهاب مفاصل کدام است؟ بهترین شیوه تربیتی برای مقابله با فحاشی کودکان پیامدهای استفاده از تلفن همراه در سلامت کودکان مستمری فروردین‌ماه مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود بدهی آموزش‌وپرورش به فرهنگیان بابت پاداش پایان‌خدمت ۱۴۰۲ | معوقاتی که تا اسفند پارسال تسویه شد چطور کار و زندگی مان را از هم جدا کنیم؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (چهارشنبه ٢۶ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم بارش باران و هوای خنک تا اواسط هفته آینده نشست بررسی راهکار‌های کسب مرجعیت علمی، فناوری و نوآوری در مشهد برگزار شد طوفان با سرعت ۹۰ کیلومتر برساعت سبزوار را درنوردید (۲۶ اردیبهشت) + فیلم از شر دبش تا شهر دبش! رهایی از چوبه دار با ضمانت آقا | روایت بانوی مشهدی محکوم به قصاص که نجات یافت تعرض وکیل قلابی به زنان با تعارف کیک سمی در مشهد + عکس پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات و حق‌التدریس به روز شد راه اندازی خط تولید قطره های چشمی با همکاری شریک آلمانی در مشهد + فیلم مشارکت ۳۰۰ میلیاردی مردم خراسان رضوی در مرمت مساجد و آثار تاریخی واکاوی روان‌شناختی ۳ پرونده همسرکشی جدید در مشهد تداوم بارش باران در کشور تا پایان اردیبهشت ماه
سرخط خبرها

جشن دانش آموختگان علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۳۹۱۹
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
جشن دانش آموختگان علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد + فیلم
دومین آیین دانش آموختگی جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

عباس شیراوژن، معاون فرهنگی وزرات بهداشت امروز در گفتگو با شهرآرانیوز در حاشیه برگزاری مراسم دانش آموختگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور گفت: اجرای این برنامه با هدف پیمان بستن با امام رضاست که دانش آموختگان خدمت صادقانه و مومنانه‌ای به مردم داشته باشند.

عباس شیراوژن در خصوص این برنامه گفت: دومین جشن نمادین فارع التحصیلی ۱۲۰۰دانشجوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور امروز به همت وزارت بهداشت برگزار شده است که به صورت نمادین جمعی از دانش آموختگان را از استان‌های سراسر کشور دعوت کردیم. 

ریاست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در بخش دیگری از این مراسم گفت: سلامت امر مهمی در جامعه است و کمک به دیگران ارزشمند است. شما امروز در مسیری قدم گذاشتید که انسان‌ها به کمک و دانش شما نیاز دارند. باید بتوانیم در این مسیر باعث التیام دردمندان، ارتقای سلامت و رضایت خداوند باشیم. 

محمدعلی کیانی نیز در این برنامه با بیان این مطلب که برخی دغدغه این موضوع را دارند که آیا حرکت در این مسیر برایشان آورده مالی دارد یا خیر گفت: آنچه باعث می‌شود حظ معنوی ببرید کمک به انسان‌ها در این رشته علمی است و به دنبال آن، مسائل مادی هم محفوظ است. 

وی خطاب به دانش آموختگان شرکت کننده در مراسم گفت: امروز عهد ببندیم در مسیری که پا گذاشتیم تا می‌توانیم به درد مردم بخوریم و به درد مردم رسیدگی کنیم. هر کدام از شما باید در حوزه رشته تحصیلی خود، دانش بروز را کسب کند که می‌تواند در ارتقای معنوی کمک موثری باشد.

دومین آیین دانش آموختگی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور حدود ۸۰۰ فارع التحصیل دختر و ۴۰۰ دانش آموخته پسر عصر امروز در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا (ع) به همت وزرات بهداشت برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->