آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور مصرف گاز در ایران ۶ برابر متوسط جهانی وضعیت پرشدگی سد‌های خراسان‌رضوی و کشور + جدول (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اونس جهانی رکورد زد بورس تعطیل شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رونمایی از «آئولوس هائوهان»، شاسی بلند اسپرت چینی

  • کد خبر: ۱۷۳۸۸۵
  • ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۴
رونمایی از «آئولوس هائوهان»، شاسی بلند اسپرت چینی
دانگ فنگ آئولوس هائوهان، شاسی بلند اسپرت چینی در چند نسخه مختلف معرفی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، شرکت خودروسازی چینی دانگ فنگ به‌تازگی شاسی بلند جدید کامپکتی تحت برند «آئولوس» (Aeolus) با نام «هائوهان» (Haohan) را معرفی کرد. این شاسی بلند که مبتنی بر پلتفرم DSMA ۲.۰ دانگ فنگ ساخته شده است، بخشی از برنامه این خودروساز چینی برای عرضه خودرو‌های الکتریکی و هیبرید سازگار با محیط زیست در نظر گرفته می‌شود.

در واقع هائوهان اولین خودرو این برنامه جدید دانگ فنگ و اولین خودرو ساخته شده بر پایه پلتفرم DSMA ۲.۰ است و ظرف ۳ سال آینده، دست کم ۸ خودرو جدید هیبرید یا الکتریکی از سوی این شرکت به بازار می‌آیند.


المان‌هایی اسپرت در طراحی دانگ فنگ آئولوس هائوهان مشهودند که نشان می‌دهد این محصول با تمرکز روی قشر جوان‌تر طراحی و تهیه شده است. برخی از ویژگی‌های اصلی که به نمای بیرونی این شاسی بلند چینی شکل می‌دهند، عبارتند از چراغ‌های جلو باریک، جلوپنجره به شکل ذوزنقه برعکس با طراحی ماتریسی ستاره‌ای، رنگ مشکی سقف و ستون‌ها، چراغ‌های سرتاسری عقب، اسپویلر سقف برجسته و همچنین چهار خروجی اگزوز. نسخه پلاگین هیبرید هائوهان هم دارای جلوپنجره از نوع بسته است.

آئولوس هائوهان با ۴۶۵۳ میلی‌متر طول، ۱۸۸۶ میلی‌متر عرض، ۱۷۳۰ میلی‌متر ارتفاع و ۲۷۳۸ میلی‌متر فاصله بین دو محور، جزو شاسی بلند‌های کامپکت دسته‌بندی می‌شود.

رینگ‌هایی هم که برای این اس یو وی چینی در نظر گرفته شده‌اند، در سه اندازه ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اینچی‌اند.

رونمایی از «آئولوس هائوهان»، شاسی بلند اسپرت چینی

دانگ فنگ برای همه نسخه‌های شاسی بلند Aeolus Haohan پیشرانه Mach خود را در نظر گرفته است. نسخه بنزین‌سوز با اتکا به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری، ۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. هر دو نسخه هیبرید و پلاگین هیبرید هم قوای محرکه خود را از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری در کنار یک موتور الکتریکی تامین می‌کنند. نسخه هیبرید با این سیستم محرکه توانایی تولید قدرت حدود ۲۹۰ اسب بخار و گشتاور ۵۶۵ نیوتن متر را دارد، در حالی که نسخه پلاگین هیبرید روی هم رفته ۳۵۵ اسب بخار قدرت و ۶۱۵ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. انتقال نیرو محرکه این دو نسخه هیبرید به یک گیربکس DHT چهار سرعته سپرده می‌شود.

بنا به اعلام دانگ فنگ، هائوهان با پیشرانه هیبرید خود می‌تواند ظرف ۶ ثانیه از ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد. ضمن این، شعاع حرکتی نسخه‌های هیبرید و پلاگین هیبرید آن به ترتیب ۱۲۰۰ و ۱۳۵۰ کیلومتر برآورد شده است. نهایتاً باید اشاره کرد که در آینده جزئیات بیشتری در رابطه با قوای محرکه و همچنین فضای داخلی این شاسی بلند به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع: گجت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->