درخشش دوچرخه سواران استان در مسابقات قهرمانی کشور استارت رسمی حسن یزدانی برای المپیک + عکس شهباززاده استقلال را نقره داغ کرد پاداش برد فولاد، در جیب استقلالی‌ها بونجاح در راه لیگ عربستان درویش تحت فشار ستاره های پرسپولیس واگذاری سهام تراکتور چقدر جدی است؟ استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها سرگیجه اوسمار از وضعیت بیرانوند و صادقی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی النصر و الهلال (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | فرار از شکست دقیقه نودی الهلال نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند
سرخط خبرها

عرض ارادت قهرمانان ورزش ایران در بارگاه منور رضوی در آستانه عید غدیر + ویدیو

  • کد خبر: ۱۷۳۰۲۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
عرض ارادت قهرمانان ورزش ایران در بارگاه منور رضوی در آستانه عید غدیر + ویدیو
جمعی از ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی ایران به مناسبت عید بزرگ غدیر در مشهد گردهم آمدند.

به گزارش شهرآرانیوز، چهره‌های شاخص ورزش ایران در لباس خادمی به زائران علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) در قالب طرح خدمت رسانی به زائرین علی‌ابن موسی‌الر(ع) فعالیت می‌کنند. این برنامه که به همت بنیاد نجوا و مجمع مردمی ورزش کشور برگزار می‌شود پیش از این در روز ولادت امام رضا (ع) هم اجرا شده بود و شماره ۸‌های لیگ برتر فوتبال ایران ساعاتی را با لباس خادمی در چایخانه‌های حرم خدمت رسانی کردند.

این دومین اردوی خدمت رسانی است که با مشارکت نزدیک به ۵۰ نفر از چهره‌های ورزشی و سیاسی کشور برگزار می‌شود. در این مرحله معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت کشور در کنار چهره‌هایی همچون نیما نکیسا، جواد فروغی، علی پاکدامن، ذبیح الله پورشیب، محراب فاطمی، حسین طیبی و از میان بانوان ورزشکار فرشته کریمی، سمیرا ارم، هانیه رستمیان، آتوسافرهمند پارسا، آمنه محمودی و ریحانه خاتونی برای ساعاتی به زائرین حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) خدمت رسانی می‌کنند.

قهرمانان و ورزشکاران کشورمان در حاشیه این برنامه از حس و حال خاصی که برای‌شان ایجاد شده بود گفتند و ابراز آمادگی کردند تا در برنامه‌های مشابه بعدی هم حضور ثابت داشته باشند و در کنار سایر خدام امام رضا (ع) به زائرین و مجاورین امام رئوف خدمتگزاری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->