آخرین تصویر رئیسی پیش از پرواز با بالگرد به سمت تبریز آخرین خبر‌ها از عملیات جست‌وجوی هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور در ورزقان+ فیلم پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله ویدئو | توضیحات وزیر کشور درباره فرود سخت هلی کوپتر حامل رئیس جمهور تیم‌های جست‌وجو به محل وقوع حادثه بالگرد تیم ریاست جمهوری رسیدند (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) زمزمه‌هایی از طرح دموکرات‌ها برای برکناری بایدن همراهان رئیس جمهور در سفر به آذربایجان شرقی چه کسانی بودند؟ وقوع حادثه برای هلی کوپتر رئیس جمهور + جزئیات گزینه‌های اصلی برای ریاست مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند رنج مردم غزه به روایت پزشک آمریکایی فراخوان سازمان وظیفه عمومی برای سربازان پایه خدمتی خرداد ۱۴۰۳ سخنگوی کرملین: مقدمات سفر پوتین به کره شمالی در جریان است بهادری جهرمی: دولت سیزدهم خود را مقید به رعایت و اجرای قانون اساسی و قوانین می‌داند آغاز محدودیت‌های ترافیکی میلاد امام‌رضا(ع) از ساعت ۱۴ امروز در مشهد (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار سلامی: امروز در برجسته‌ترین فراز تاریخ ایران قرار داریم رئیسی از پروژه ترانزیتی جاده‌ای و ریلی «ارس» به‌عنوان بخشی از کریدور شرق-غرب بازدید کرد وکیل‌مدافع تتلو از محکومیت او خبر داد ویدئو | تسلیت رئیس مجلس به بازماندگان سیل خراسان رضوی
سرخط خبرها

رئیس جمهور فرانسه مدعی کاهش اعتراضات شد!

  • کد خبر: ۱۷۲۷۰۷
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
رئیس جمهور فرانسه مدعی کاهش اعتراضات شد!
رئیس جمهور فرانسه مدعی عبور از نقطه اوج اعتراض‌های گسترده در این کشور شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ماکرون امروز دوشنبه مدعی شد که نقطه اوج اعتراض‌ها رد شده است و ما خواهان نظم پایدار هستیم.

ماکرون در دیدار با نزدیک به ۲۵۰ شهردار از سراسر فرانسه که شهرهایشان شاهد اعتراض‌های گسترده بودند، گفت: این یک بازگشت به آرامش است؟ من در این مورد محتاط هستم، اما نقطه اوجی که در روز‌های قبل شاهد بودیم رد شده است.

وی اضافه کرد: ما خواهان یک نظم اجتماعی و پایدار هستیم. این یک اولویت مسلم است.

رئیس جمهوری فرانسه پس از دیدار با نیرو‌های پلیس، در یک پیام شبانه در حساب توئیتر خود از آن‌ها که در روز‌های گذشته خشونت‌های زیادی را برای سرکوب اعتراض‌ها به کار گرفتند، تقدیر و تشکر کرد.

دو دوره ریاست جمهوری ماکرون با جنبش جلیقه زرد‌ها و تظاهرات‌های طولانی مدت علیه اصلاح قانون بازنشستگی همراه بود که به دنبال آن معترضان به خواسته‌های خود نرسیدند و اعتراض آن‌ها به شدت سرکوب شد. با اینحال یک مقام آگاه در دفتر ریاست جمهوری فرانسه به فرانس پرس گفت: ماکرون در جمع شهرداران فرانسه در روز سه‌شنبه ابراز امیدواری کرد که شروع کار سخت و طولانی مدت برای درک دلایل عمقی که منجر به وقایع اخیر شده، لازم است.

از زمان کشته شدن ناهل مرزوق ۱۷ ساله الجزایری تبار بر اثر شلیک گلوله پلیس در جریان بازرسی حمل و نقل در سه شنبه هفته گذشته، فرانسه با اعتراض‌های مردمی گسترده‌ای مواجه شده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->