آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شبیخون مجیدی به لیگ‌برتر

  • کد خبر: ۱۷۱۱۲۳
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
شبیخون مجیدی به لیگ‌برتر
سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا به‌دنبال جذب ستاره‌های ایرانی است

فرهاد مجیدی بعد از آنکه فصلی پرنوسان را همراه تیم الاتحاد کلبا گذراند و با وجود پیاده‌سازی سیاست جوان‌گرایی توانست نتایج نسبتا خوبی را کسب کند، قراردادش را با این تیم اماراتی تمدید کرد. سرمربی سابق استقلال که موفق شد جوان‌ترین تیم فصل گذشته لیگ‌برتر امارات را بسازد، در فصل جدید در اندیشه حضور در کورس مدعیان است. با حضور مجیدی در لیگ‌برتر امارات، شایعات زیادی درباره خرید بازیکنان ایرانی از سوی تیم الاتحاد کلبا به گوش می‌رسید، اما با وجود طرح شایعات مختلف، در فصل گذشته انتقال بازیکنان ایرانی به تیم الاتحاد کلبا صورت نگرفت، شرایطی که به‌نظر برای این فصل در حال تغییر است.

دستیار قلعه‌نویی و مورایس، همکار مجیدی شد

فرهاد مجیدی بعد از برگزاری چندین جلسه با مدیران باشگاه الاتحاد کلبا، فعالیتش را برای حضور موفق در فصل جدید آغاز کرده است. کلبایی‌ها در اولین گام براساس خواسته‌های مجیدی سراغ تقویت خط دفاعی تیمشان رفتند و با سالم رشید، مدافع سابق تیم الجزیره، به توافق رسیدند. جالب آنکه بعد از انجام این خرید، سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا موضوع تقویت کادرفنی تیمش را مطرح کرده است و باتوجه‌به جدایی صالح مصطفوی، دستیار ایرانی فصل گذشته‌اش، انتخاب یک دستیار جدید را در دستورکار قرار داده است. مجیدی بعد از بررسی گزینه‌های موجود، از مدیران باشگاه اماراتی خواسته است با میگوئل تکسیرا وارد مذاکره شوند.

تکسیرا در سالیان گذشته در تیم سپاهان اصفهان در کنار چهره‌هایی مانند امیر قلعه‌نویی، محرم نویدکیا و ژوزه مورایس سابقه همکاری دارد و در روز‌های اخیر، سپاهانی‌ها با انتشار پیامی به‌صورت رسمی جدایی این مربی پرتغالی را رسانه‌ای کردند تا شرایط برای حضور او در تیم الاتحاد کلبا فراهم باشد. میگوئل تکسیرا درحال انجام مذاکرات نهایی با مدیران باشگاه الاتحاد کلباست تا در فصل جدید در نقش دستیار مجیدی در فوتبال امارات کارش را پیش ببرد؛ آن‌هم درحالی‌که قرارداد گابریله پین هم به‌عنوان دستیار اول مجیدی در تیم الاتحاد کلبا تمدید شده است.

۴ ایرانی، زیر ذره‌بین فرهاد

سرمربی الاتحاد کلبا باتوجه‌به برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری‌اش در فصل جدید لیگ‌برتر امارات، به‌دنبال خرید‌های پرسروصدا در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه است. گفته می‌شود مجیدی قصد دارد دست‌کم یک سهمیه خارجی تیمش را به بازیکنان ایرانی اختصاص بدهد و دراین‌زمینه در تلاش است بتواند با گزینه مدنظرش به توافق برسد.

در خط دفاعی، مجیدی به‌دنبال جذب محمدحسین کنعانی‌زادگان است و درحالی‌که این مدافع مدنظر کادرفنی پرسپولیس هم قرار دارد، مجیدی از مدیران باشگاه اماراتی خواسته است شرایط کنعانی‌زادگان را برای حضور در تیم الاتحاد کلبا بررسی کنند. مجیدی باتوجه‌به کم‌تجربگی خط هافبک تیمش، به‌دنبال آن است که بتواند مهره‌های ایرانی موفق را در تیمش استخدام کند.

او باتوجه‌به توانایی‌های امیرحسین حسین‌زاده و مهدی قایدی، این دو وینگر استقلالی را زیر ذره‌بین دارد و از مسئولان باشگاه الاتحاد کلبا خواسته است مذاکرات را با آن‌ها انجام بدهند و گفته می‌شود که احتمالا از میان حسین‌زاده و قایدی یک بازیکن در فصل آینده در جمع شاگردان مجیدی خواهد بود. یکی‌دیگر از بازیکنانی هم که شایعه حضورش در الاتحاد کلبا مطرح شده، علی قلی‌زاده است که در ماه‌های گذشته به‌دلیل مصدومیت دور از میادین بوده است، اما گفته می‌شود باتوجه‌به سبک بازی‌اش، مجیدی تمایل زیادی به جذب او دارد.

آقای گل لیگ لژیونر می‌شود؟

سرمربی ایرانی الاتحاد کلبا باتوجه‌به وضعیت خط حمله تیمش و ثبت ۳۲ گل در ۲۶ مسابقه در فصل گذشته، به‌دنبال استخدام یک مهاجم تمام‌کننده است. سرمربی سابق استقلال درحال بررسی گزینه‌های موجود در بازار نقل‌وانتقالات است و مانند فصل گذشته، مجیدی تمایل ویژه‌ای به جذب شهریار مغانلو دارد.

او با وجود آنکه مغانلو تحت قرارداد باشگاه سپاهان است، امید دارد که مدیران باشگاه اماراتی بتوانند با پرداخت هزینه رضایت‌نامه مغانلو، این مهاجم بلندقامت را برای حضور در الاتحاد کلبا مجاب کنند. باتوجه‌به اوضاع مالی باشگاه الاتحاد کلبا، این احتمال وجود دارد که آقای گل فصل گذشته لیگ‌برتر فوتبال ایران لژیونر شود و در فصل جدید در جمع شاگردان مجیدی کارش را پیش ببرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->