ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال| ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو واکنش فدراسیون به فساد بزرگ در لیگ برتر نتیجه بازی پرسپولیس و هوادار+ ویدیو گل‌ها(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| آقایی آل کثیر ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و هوادار(۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل دوم پرسپولیس به هوادار با دبل آل کثیر | عیسی فرصت‌سوزی‌ها را جبران کرد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و مس رفسنجان (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تقابل نویدکیا و سپاهان برنده نداشت مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی!
سرخط خبرها

۱۲ مرداد شروع لیگ برتر فوتبال ایران

  • کد خبر: ۱۷۰۸۸۸
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹
۱۲ مرداد شروع لیگ برتر فوتبال ایران
سازمان لیگ فوتبال ایران زمان شروع فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر را به طور رسمی اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، در حالی که رقابت‌های فصل اخیر لیگ برتر در روز بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه به پایان رسیده بود، طی ۴۰ روز اخیر هیچ تاریخی برای شروع فصل جدید بازی‌ها اعلام نشد که امروز این اتفاق افتاد.
سازمان لیگ تاکید کرده پس از بررسی همه جوانب و با توجه به در پیش بودن رقابت‌های مراحل پلی‌آف و گروهی و در ادامه حذفی لیگ قهرمانان آسیا، فیفا دی و جام ملت‌های آسیا در بهمن‌ماه، تصمیم گرفته تا از روز دوازدهم مردادماه ۱۴۰۲ فصل جدید لیگ برتر را آغاز کند.
سهیل مهدی، مسؤول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در این باره عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با سرمربی تیم ملی در خصوص برنامه‌های تیم‌های ملی و امید در رقابت‌های بین‌المللی، فصل جدید لیگ برتر در روز پنج‌شنبه، ۱۲ مرداد آغاز خواهد شد.
او یادآور شد: با توجه به اینکه در سال جاری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و انتخابی المپیک را پیش رو داریم، من و همکارانم در سازمان لیگ تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا تیم‌های ملی بزرگسال و امید با بهترین شرایط برای حضور در رقابت‌های تدارکاتی و رسمی حاضر شوند. از این رو هماهنگی‌های لازم برای آغاز رقابت‌های لیگ برتر فصل آینده با امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی و رضا عنایتی، سرمربی تیم امید صورت گرفته است.
گفتنی است، هفته اول فصل اخیر لیگ برتر در روز بیست و یکم مردادماه ۱۴۰۱ آغاز شده بود که سازمان لیگ برای فصل جدید تصمیم گرفته تاریخ بازی‌ها را به دوازدهم مردادماه تغییر بدهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->