هوای کلانشهر ۵ منطقه مشهد امروز پاک است (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) جمیله علم‌الهدی در دانشگاه فردوسی مشهد: شهید آیت‌الله رئیسی نمونه و مصداق عینی جمهوریت اسلامی بود پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بولوار قمربنی هاشم (ع) و زیر گذر شهید هریری در مشهد اعزام کاروان بسیج شهرداری مشهد به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) یاد «آتشبار ضدطیاره»| ناشنیده‌هایی از تاریخچه فلکه «ضِد» در خیابان امام رضا(ع) مشهد مترو مشهد روز دوشنبه (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد در روز رحلت حضرت امام‌خمینی‌(ره) و روز دحوالارض اعمال‌قانون یک‌ هزار و ۳۶۵ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۳۸ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ۵۳ درصد حریق‌ها در مشهد منشأ برقی دارد ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) سلیمی: پیام پویش نائب الزیاره همدلی و وحدت است پیشرفت ۷۳ درصدی رینگ پیرامونی بوستان ۷۳ هکتاری کرامت در مشهد مترو مشهد روز شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) رایگان است سرویس‌دهی رایگان اتوبوس‌رانی مشهد ویژه روز زیارتی امام‌رضا‌(ع) (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) قائل‌شدن حق بازتعریف فضاهای شهری برای شهروندان آیین افتتاحیه نخستین همایش ملی برنامه‌ریزی، توسعه و تسهیل زیارت و گردشگری در مشهد | مدیریت شهری، متمرکز بر توسعه فرهنگ زیارت است + فیلم
سرخط خبرها

معاونت خدمات شهری رابطه مستقیمی با ارزیابی مردم از شهرداری دارد

  • کد خبر: ۱۷۰۷۱۲
  • ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
معاونت خدمات شهری رابطه مستقیمی با ارزیابی مردم از شهرداری دارد
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: کار معاونت خدمات شهری رابطه مستقیمی با ارزیابی مردم از شهرداری دارد و چهره شهرداری را این معاونت در بیرون به عرصه نمایش می‌گذارد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد اظهار داشت: کار معاونت خدمات شهری رابطه مستقیمی با ارزیابی مردم از شهرداری دارد و چهره شهرداری را این معاونت در بیرون به عرصه نمایش می‌گذارد و میتواند اعتماد ساز یا عامل سلب اعتماد مردم نسبت به شهرداری شود. از زحمات آقای نجفی تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: آقای یعقوبی انسان آرام، زحمتکش و آشنا به مسایل هستند خوشحالم فردی منصوب شده که بدون اتلاف وقت می‌تواند کار را به دست بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: مدت زیادی خدمت آقای مسعودی نبودم و این پست نیز در درون شهرداری دارای اهمیت است و چهره شهردار را در دورن سازمان منعکس می‌کند.

موحدیان ادامه داد: اگر در شهرداری کار روان یا مشکلی وجود داشته باشد، همگی بر عهده مدیر کل تعاملات است که خوشبختانه آقای مسعودی کار خود را بلد بودند. آقای پاکیزه سرشت را از زمان فرمانداری میشناسم و انشاالله موفق باشند.

فعالیت شبانه روزی؛ ویژگی معاونت خدمات شهری

همچنین در ادامه این نشست مهدی یعقوبی، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: امیدوارم بتوانیم براساس سیاست‌های شهرداری حرکت کرده و از تمام ظرفیت‌ها بهره گیری کنیم.

وی ادامه داد: فعالیت شبانه روزی یکی از خصیصه‌های معاونت خدمات شهری است و امیدوارم بتوانیم در فرصت محدود، در جهت خدمات رسانی و رفع مشکلات و کاستی‌ها عمل کنیم.

در ادامه این نشست علی نجفی، معاون سابق محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، گفت:خدمت در شهر علی بن موسی الرضا (ع) نصیب هرکسی نمی‌شود لذا بر خود میبالم که افتخار خدمت داشتم. خروج ازسیستم و آمد و رفت مرسوم است بنابراین از روز‌های اولیه خود را مهیا تغییر کرده ام و تلاش کردم تا دقیقه آخر کار خود را انجام دهم.


وی افزود: در این مدت با نگاه آینده نگرانه فعالیت کردم، با تدابیر اندیشیده شده مشکل آب به صورت حاد در حوزه فضای سبز وجود ندارد و بحران در فضای سبز ایجاد نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->