آغاز بارش شدید باران در خراسان رضوی | احتمال سیلابی شدن مجدد مسیرها (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردردهای میگرنی دومین عامل ناتوانی بشر در جهان است| عضویت ایران در انجمن جهانی سردرد تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم! طریقه صحیح دم کردن چای | راز خوش رنگ و شفاف شدن چای ایرانی آیا مدارس مشهد شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل خواهد شد؟ تمامی مراکز اقامتی و گردشگری چناران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۲۷ اردیبهشت) پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در مشهد و خراسان‌رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال وقوع دوباره سیل در مشهد جشنواره «گل‌وگلاب» روستای فرخد در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو شد
سرخط خبرها

حادثه ساختمانی، جان کارگر مشهدی را گرفت

  • کد خبر: ۱۷۰۱۹۷
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
حادثه ساختمانی، جان کارگر مشهدی را گرفت
جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: مرد ۵٠ ساله هنگام کار در یک ساختمان در حال ساخت از داربست سقوط کرد و به طرز دلخراشی جان باخت.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ عباسعلی دهقانی افزود: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک کارگر یک ساختمان در حال ساخت، ماموران کلانتری طبرسی شمالی به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این فرد هنگام کار روی داربست یک ساختمان در حال ساخت از ارتفاع سقوط کرد و پس از انتقال به مراکز درمانی با وجود تلاش کادر درمان به دلیل شدت صدمه وارده جانش را از دست داد.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد با تاکید بر رعایت اصول ایمنی در هنگام کار، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و جسد متوفی به سردخانه منتقل شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->