درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد
سرخط خبرها

چطور به ویژگی Notes اینستاگرام موسیقی اضافه کنیم؟

  • کد خبر: ۱۶۹۲۵۸
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
چطور به ویژگی Notes اینستاگرام موسیقی اضافه کنیم؟
مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در کانال اینستاگرام خود افزودن این ویژگی‌ها به Notes اینستاگرام را اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز - درحالی‌که متا برای راه‌اندازی شبکه اجتماعی جایگزین توییتر آماده می‌شود، می‌خواهد همچنان به ویژگی Notes اینستاگرام قابلیت‌های جدید اضافه کند. در همین راستا Notes حالا از موسیقی و همچنین ترجمه پشتیبانی می‌کند.

از چندین ماه پیش کاربران به ویژگی Notes دسترسی پیدا کرده‌اند. این قابلیت که در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار گرفته است، به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند در اینباکس خود آن‌ها را ببینند.

چطور به ویژگی Notes اینستاگرام موسیقی اضافه کنیم؟

حالا، اما دو ویژگی جدید به Notes اضافه شده‌اند. شما حالا می‌توانید در این بخش، موسیقی اضافه کنید تا به گفته متا، حس خود را بهتر به نمایش بگذارید. این آهنگ‌ها می‌توانند حداکثر ۳۰ ثانیه باشند و امکان افزودن متن کوتاهی به آن‌ها هم وجود دارد. کاربران برای شنیدن این آهنگ، باید روی آیکون Notes شما ضربه بزنند.

علاوه بر امکان افزودن موسیقی، حالا می‌توانید با یک لمس، متن Notes کاربران را هم ترجمه کنید. این ویژگی بیشتر زمانی کاربرد دارد که دوست شما یک پیام را به زبانی منتشر می‌کند که با آن آشنایی ندارید.

به گفته متا، بسیاری از نوجوانان از این ویژگی استفاده می‌کنند. ظاهراً بیش از ۱۰۰ میلیون حساب کاربران نوجوان طی سه ماه گذشته، از Notes استفاده کرده‌اند. حالا انتظار می‌رود با افزودن قابلیت‌های موسیقی و ترجمه به Notes، کاربران بیشتری نسبت به استفاده از آن تمایل پیدا کنند. 

منبع: دیجیاتو


در ادامه حتما بخوانید

چطور از قابلیت یادداشت‌ها (Notes) در اینستاگرام استفاده کنیم؟ + آموزش

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->