قیمت پیش‌فروش سؤالات امتحان نهایی با ارز دیجیتال اعلام شد! حریق منزل مسکونی در الهیه اطفا شد+تصویر جزییات ریزش ساختمان در گناباد| آواربرداری غیراصولی ۲ کشته بر جای گذاشت (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۲۰۰ درصدی بارش باران در مشهد نسبت به سال گذشته دستگیری عاملان اخاذی ۳۰ هزار دلاری در مشهد  کشف ۵۰ فقره سرقت خانه‌های خالی از سکنه در مشهد (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (جمعه، ۱۱ خرداد ۱۴۰۳) | دمای هوا در مناطق گرمسیر استان به ۴۰ درجه می‌رسد خبر مهم و فوری برای بازنشستگان کشوری؛ برای دریافت بیمه تکمیلی جدید اقدام کنید (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی باران‌های رگباری در ۱۱ استان کشور (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) میانگین سن بازنشستگان مشاغل سخت و زیان‌آور در پایان سال ۱۴۰۱، معادل ۴۹.۷ سال بود احتمال اجرای مصوبه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در ماه جاری (۱۱ خرداد ۱۴۰۳) چهار مصدوم در انفجار یک مرکز تجاری در نسیم شهر شناسایی ۸ مورد ابتلا به تب دانگ در کشور | این علائم را جدی بگیرید سیگار الکترونیکی اعتیادآور است هشدار برای مادران| خطرات اختلالات تیروئیدی در بارداری را جدی بگیرید دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی| کشف ۵۰ هزار فقره داروی کمیاب و نایاب انهدام شبکه تولید محتواهای مبتذل مدلینگ به سردستگی ۲ زن جوان اگر وام‌گیرنده بدهی‌اش را پرداخت نکند، تکلیف ضامن چیست؟ از خسارت سنگین دخانیات به نظام سلامت تا زنگ خطر مصرف سیگار در سریال‌ها! ماجرای تکان دهنده قتل یک جوان | هر ۴ قاتل قصاص می‌شوند
سرخط خبرها

دستگیری عاملان تیراندازی مراسم ترحیم در دزفول + جزئیات

  • کد خبر: ۱۶۹۱۷۸
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
دستگیری عاملان تیراندازی مراسم ترحیم در دزفول + جزئیات
فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۶ نفر از عاملان تیراندازی مراسم ترحیم در دزفول دستگیر و ۶ قبضه سلاح از آنها کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ روح اله گراوندی روز سه شنبه افزود: پس از تیراندازی افرادی در مراسم فاتحه خوانی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان دزفول و بی‌توجهی به تذکر پلیس مبنی بر پرهیز از این بدعت نادرست، شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پاسگاه انتظامی شمس آباد با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی ۶ نفر از عوامل تیراندازی و هنجارشکنی این مراسم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول بیان کرد: مأموران پلیس موفق شدند از مخفیگاه متهمان تعداد ۶ قبضه سلاح شکاری به کار رفته در تیراندازی مراسم را کشف کنند.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است.

سرهنگ گراوندی گفت: کسانی که به هر طریقی بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را به مخاطره بیاندازند برابر قانون با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->