تحقق بیش از ۲۳ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در خراسان رضوی از ابتدای سال جاری قبض‌های میلیونی در انتظار مشترکان بد مصرف برق قیمت جدید کوییک پلاس اتوماتیک اعلام شد + جدول (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ارز ترجیحی شکر حذف شد | گرانی در انتظار شکر؟ فراخوان گمرک برای جاماندگان فعال‌سازی موبایل مسافری توزیع تایر با ارائه ضمانت‌نامه تولیدکنندگان سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) آدرس اشتباهی حمایت از تولید | درس‌هایی از تئوری رشد آدام اسمیت ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور
سرخط خبرها

افزایش نظارت‌ها بر میادین تره‌بار مشهد برای مدیریت قیمت‌ها

  • کد خبر: ۱۶۸۷۳۴
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
  • ۱
افزایش نظارت‌ها بر میادین تره‌بار مشهد برای مدیریت قیمت‌ها
معاون اجرایی در امور شعب اداره‌کل تعزیرات خراسان رضوی گفت: یکی از تاکیدات ما برای مدیریت بازار این است که میوه در میدان بار با کمترین سود در شهر عرضه شود و با کمترین و پایین‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد.

علی‌اصغر پرهیزگار امروز، ۲۱ خرداد، در حاشیه بازدید میدانی از میدان بار سپاد و رصد قیمتی در این مرکز در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: یکی از تصمیمات ستاد تنظیم بازار این بود که یک کمیته نرخ‌گذاری با محوریت اتحادیه بارفروشان مشهد راه‌اندازی شود و صبح هر روز نسبت به کشف قیمت کالاها اقدام کند. پس از کشف قیمت حق‌العمل‌کار می‌تواند تا ۱۰ و عمده‌فروش تا پنج درصد نسبت به افزایش قیمت کالای خود اقدام و آن را در شهر عرضه کند.

وی گفت: یکی از تاکیدات ما برای مدیریت بازار این است که میوه در میدان بار با کمترین سود در شهر عرضه شود و با پایین‌ترین قیمت به دست مصرف‌کننده برسد. بنابراین و به موجب قانون با هر کسی که در این فرایند خللی ایجاد کند، چه در سطح میادین و چه در سطح شهر حتما برخورد خواهد شد.

پرهیزگار خاطرنشان کرد: به موازات نظارت بر میادین بار مشهد، بازرسان اتاق اصناف شهر و اداره‌کل تعزیرات استان نیز نظارت‌ها و پایش‌های خود را خواهند داشت و با موارد تخلفی برخورد می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۱
0
0
چرت و پرت نگید در هیچ کجا نه نظارتی است و نه ناظری و هرکس هر کار دلش می‌خواهد می‌کند !
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->