کنعانی: جامعه جهانی برای توقف جنایت‌ها در غزه به مسئولیت حقوقی خود عمل کند | تشکیل ستاد برگزاری انتخابات در خارج از کشور استعفا؛ سرنوشت سومین وزیر کابینه نتانیاهو اعلام قیمت جدید محصولات ایران خودرو (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) بهادری‌جهرمی: حکمرانی آیت‌الله رئیسی مسئولیت‌محور و تحول‌خواهانه بود | ایشان پای جوانان را به تمام حوزه‌های مدیریتی بازکردند حواستان باشد، مردم دارند نگاه می‌کنند کنعانی: ادعای یک‌جانبه کویت درباره «آرش» مردود است باقری‌کنی: در نشست بریکس مشارکت فعال خواهیم داشت + فیلم رسانه آمریکایی: اخراج نظامی از نیجر تحقیر راهبردی برای واشنگتن بود سازمان ملل: شرایط کودکان فلسطینی در غزه اسفناک است یورش شهرک‌نشینان به خانه‌های فلسطینیان و به‌آتش‌کشیدن آن‌ها حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۳۵ شهید برجای گذاشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) آژیر خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد اوکراین: جنگنده سوخو-۵۷ روسیه را سرنگون کردیم اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ کی برگزار می شود؟ + تاریخ، ساعت و جزئیات مکرون پارلمان فرانسه را منحل کرد خودکشی نظامیان صهیونیست رکورد زد کوبا: قتل عام مردم در النصیرات سند دیگری از نسل‌کشی اسرائیل است واکنش نتانیاهو و سران صهیونیست به استعفای گانتس از کابینه جنگ قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های ریاست جمهوری برگزار شد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش فشارها برای برکناری نتانیاهو | پس از گانتس یک عضو دیگر کابینه جنگ استعفا کرد
سرخط خبرها

رئیس مجلس: جداول بودجه ۱۴۰۲، فروردین‌ماه به دولت ابلاغ شده است

  • کد خبر: ۱۶۸۶۳۳
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
رئیس مجلس: جداول بودجه ۱۴۰۲، فروردین‌ماه به دولت ابلاغ شده است
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده ساری مبنی بر ابلاغ جداول بودجه ۱۴۰۲ گفت: مجلس جداول بودجه ۱۴۰۲ را ۲۴ یا ۲۵ فروردین به دولت ابلاغ کرد و از جهت قانونی هیچ بحثی در اینجا نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بابائی کارنامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: علیرغم اینکه آقای دکتر قالیباف و آقای حسینی مطرح کردند که جداول بودجه ۱۴۰۲ ابلاغ شده، اما دولت بیان می‌کند که ابلاغ نشده است، این موضوع که جداول بودجه پس از گذشت ۴ ماه از سال هنوز ابلاغ نشده به چه معناست؟ وقتی از دولت سوال می‌شود بیان می‌کنند که جداول ابلاغ نشده است، خواهش می‌کنم در صحن پاسخی به دولت داده شود.

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس همچنین با اشاره به مشکل برنج‌کاران مازندران تصریح کرد: این موضوع اولویت ما است، حدود صد هزار تن برنج روی دست کشاورزان مانده است، مگر می‌شود کشاورز را رها کنیم.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به تذکر این نماینده بیان کرد: جداول بودجه را مجلس در ۲۴ یا ۲۵ فروردین ماه به دولت ابلاغ کرده و از جهت قانون هیچ بحثی در اینجا نیست. دوستان ما در کمیسیون برنامه و بودجه و آقای حاجی بابایی این موضوع را پیگیری کنند. اگر مشکلی وجود دارد پیگیر آن باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درباره موضوع مشکل برنج نیز بیان کرد که این بحث پیگیری می‌شود. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->