تعداد تیم‌های لیگ‌ برتر کاهش می‌یابد؟ گزارشگر بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته پایانی لیگ مشخص شد مبارزه کوراش‌کاران خراسانی در آسیا برگزاری اردوی تیم ملی کوهنوردی بانوان کارگر در مشهد ترکیب احتمالی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) گولسیانی به بازی مس رفسنجان رسید تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی برای بازی پرسپولیس _ مس رفسنجان شوک به استقلال در آستانه حساس‌ترین رقابت لیگ برتر کامیابی‌نیا تاریخ را تکرار کرد لطف بزرگی که به استقلال شد بازگشت رسن به پرسپولیس صحت دارد؟ جدایی ستاره پرسپولیس تکذیب شد تغییرات مدیریتی در استقلال قطعی است| سمیعی می‌ماند یا می‌رود؟ شایعات نگران کننده پشت سر یامگا| ستاره فرانسوی فصل بعد می‌ماند؟ ساعت و تاریخ بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و النصر(۱۱ خرداد ۱۴۰۳)| آبی‌های ریاض فاتح همه چیز ستاره مدنظر پرسپولیس سرباز است!| ملوان خوشحال از قوانین سازمان لیگ ویدیو گل سردار آزمون به میلان در بازی دوستانه
سرخط خبرها

اختلاف در باشگاه پیکان بالا گرفت

  • کد خبر: ۱۶۸۵۹۷
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۰
اختلاف در باشگاه پیکان بالا گرفت
باشگاه لیگ برتری در تعیین سرمربی اش وارد چالش شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه پیکان یکی از پر حاشیه ترین فصل های فوتبالی خود را در این چند ماه اخیر سپری کرده است. از این جهت که در این باشگاه دو دستگی زیادی در بین مسئولان آن وجود دارد و در این میان مجتبی حسینی نیز مورد حمایت رئیس کارخانه ایران خودرو است. با توجه به همین مسئله با نظر رئیس هیات مدیره باشگاه پیکان و رئیس کارخانه ایران خودرو کمیته فنی برای تعیین سرمربی این تیم برای فصل آینده تشکیل شد.

این کمیته اواخر هفته گذشته نشستی را با مجتبی حسینی برگزار کرد تا عملکرد او را بررسی و برای فصل آینده برنامه های وی و نظراتش را بشنوند. در این جلسه اختلاف نظر بین چند عضو با حسینی مشهود بود و همین مسئله باعث شد او برای ادامه کار به توافق نرسد.

اما همین اختلاف نظرها در باشگاه پیکان و حتی کمیته فنی این باشگاه باعث شده که آنها فعلا برای تعیین سرمربی به جمع بندی نرسند. هر چند ابراهیم شکوری عضو هیات مدیره و کمیته فنی این باشگاه سخت در تلاش است تا سعید دقیقی دوست صمیمی اش را جانشین مجتبی حسینی کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->