ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم مطهر رضوی اعلام شد آمار زائران ایرانی در حج از ۵۳ هزار نفر گذشت (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) اعلام برنامه‌های گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد در مشهد بازدید تولیت آستان قدس رضوی از پروژه‌های عمرانی حرم امام‌رضا(ع) بارگاه منور رضوی، غرق در ماتم و نیایش در سوگ شهادت ثامن‌الحجج(ع) «انتظار»؛ سرمایه بشر برای ساخت جامعه مهدوی دکتر حسن انصاری: راه اصلاح و نوگرایی دینی از فقه و اجتهاد فقهی شروع می‌شود ارائه خدمات ویژه به زائران در مسیر‌های منتهی به حرم امام‌رضا(ع) صحن و بارگاه ملکوتی رضوی در روز زیارتی امام‌رضا (ع) رنگ عزا به خود گرفت | چرا ماه ذی‌القعده را ماه امام‌رضا (ع) می‌نامند؟ ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در روز زیارتی امام رضا (ع) اعلام شد آداب بیست و سوم ذی القعده روز مخصوص زیارتی امام رضا (ع) + اعمال و ادعیه «شب شعر مکتب خدمت» نقش تبیینی در شناخت چهره شهید جمهور دارد ویژه برنامه‌های حرم امام رضا (ع) در روز زیارتی شنبه (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) تلاش برای نجاتِ اسناد شهدای دفاع مقدس مسئله اول آزادگان جهان چگونه در زندگی روزمره، حضرت پیامبر(ص) را الگو قرار دهیم؟ رئیسی عزیز مظهر اخلاص بود نیمی از زائران ایرانی به عربستان رسیدند (۹ خرداد ۱۴۰۳) آن مرد با باران آمد حرم امام رضا(ع) بعد از انقلاب اسلامی چه تغییراتی کرد؟
سرخط خبرها

افتتاح دومین کتابخانه روستایی آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۶۶۴۱۸
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
افتتاح دومین کتابخانه روستایی آستان قدس رضوی به مناسبت دهه کرامت
رئیس سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از افتتاح دومین کتابخانه روستایی آستان قدس رضوی در آستانه ولادت امام علی به موسی الرضا (ع) خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اهمیت کتابخانه روستایی در خراسان رضوی اظهارکرد: در راستای اهتمام کتابخانه رضوی پیرامون رسیدگی به مناطق کم برخوردار، این کتابخانه در روستای مجد در جوار مرقد بی بی نجمه خاتون از نوادگان امام سجاد (ع) در منطقه رقه از توابع شهرستان بشرویه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی، این کتابخانه را تنها کتابخانه منطقه رقه برشمرد و تصریح کرد: با افتتاح این مجموعه روستا‌های خانیک، یگی، مجد، رقه از توابع بخش ارسک که در مجموع جمعیتی حدود ۸ هزار نفر را شامل می‌شوند از خدمات کتابخانه امام رضا (ع) بهره‌مند خواهند شد.

با توجه به وجود روستا‌های هدف گردشگری در این منطقه، این کتابخانه می‌تواند پشتوانه اردو‌های علمی و فرهنگی شهرستان بشرویه باشد.
 ساختمان کتابخانه مذکور توسط شرکت صنایع، معادن و عمران جنوب از موسسات اقتصادی وابسته به آستان قدس رضوی در متراژ ۸۰ متر مربع ساخته شده و در قفسه‌های متعدد با ۴ هزار ۶۰۰ کتاب تجهیز شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->