ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید ویدیو خداحافظی کروس از رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاریس‌سن‌ژرمن و لیون| پایان شیرین امباپه نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی پخش زنده بازی بایرلورکوزن و کایزرسلاترن (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال (۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی العین و یوکوهاما مارینوس در فینال لیگ قهرمانان آسیا (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی ۲ بازی باقیمانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر | لیگ ایران در اوج هیجان و اضطراب پایان فصل برای اسدی پائز، ۱۴ بازیکن خود برای دیدار با کوبا را مشخص کرد لیگ ملت‌های والیبال - ۲۰۲۴ | ایران از کسب سهمیه المپیک دور شد + جدول طعنه سنگین هواداران استقلال به جواد نکونام | به جای تسلیم شدن، عذرخواهی کن! مجازی‌ها علیه نکونام متحد شدند| هشتگ اخراج از استقلال! ایران با ۱۴ مدال در پارادوومیدانی جهان به کار خود پایان داد پخش زنده بازی منچستریونایتد و منچسترسیتی در فینال جام حذفی (۵ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی ایران و کوبا در لیگ ملت‌های والیبال | کار سخت شاگردان پائژ برای کسب اولین برد برگزاری قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال | زمان برگزاری نیمه نهایی و فینال مشخص شد لیست خروجی پرسپولیس تکذیب شد پیشنهاد خارجی برای سرمربی پرسپولیس رسید ناپل در انتظار کونته
سرخط خبرها

شیرآلات پاکور خراسان در رتبه سوم لیگ دسته دوم بدمینتون قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۶۵۱۲۵
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
شیرآلات پاکور خراسان در رتبه سوم لیگ دسته دوم بدمینتون قرار گرفت
با پایان‌یافتن دور نخست رقابت‌های لیگ دسته دوم بدمینتون مردان و زنان کشور، پسران پاکور خراسان در جایگاه سوم گروه خود ایستادند.

به گزارش شهرآرانیوز، رقابت‌های بدمینتون لیگ دسته ۲ بدمینتون کشور در دو قسمت مردان و زنان به مدت ۲ روز در استان‌های بوشهر، بندرعباس و زنجان برگزار و تکلیف تیم‌های صعود‌کننده به دور نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

یک عنوان سومی از ۴ نماینده خراسان رضوی

خراسان رضوی که روز‌های خوبی را در عرصه قهرمانی بدمینتون و اعزام‌های متعدد تجربه می‌کند، در لیگ دسته دوم کشور، چهار نماینده داشت که سه تیم بانوان و یک تیم‌ آقایان از این استان در رقابت‌های لیگ شرکت کردند.

تیم‌های همراهان سفر خوش خراسان، بیمه سینا نیشابور، صنایع شرق خراسان و شیرآلات پاکور خراسان، نمایندگانی بودند که از ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه به مصاف حریفان رفتند. پاکور خراسان تنها تیمی بود که در نهایت توانست عنوان سوم را در گروه خود به دست بیاورد.

 

شیرآلات پاکور خراسان در رتبه سوم لیگ دسته دوم بدمینتون قرار گرفت



تیم متشکل از سید‌طاهر حسینی، پویا و پوریا جلالیان، سروش سالاری و محمدرضا تقی‌زاده به مربیگری مازیار متولی در اولین تجربه خود در سطح لیگ‌های کشور با قرار‌گرفتن برابر تیم‌های تقریبا قوی، ضمن محک جدی خود، نشانه‌هایی از یک نسل آینده‌دار را بروز داد‌.

گفتنی است، نمایندگان خراسان رضوی در سال‌های اخیر و در چارچوب رقابت‌های لیگ‌های مختلف کشور، عناوین برتر را از آن خود کرده‌اند و ثمره آن، حضور در لیگ برتر بدمینتون آقایان و بانوان بوده است.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->