مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس ۴۷ امدادگر و تجهیزات ویژه روسیه در راه تبریز + فیلم هلال احمر عراق: ۱۰ تیم‌ امداد و جستجو را برای کمک به ایران آماده کردیم کنعانی: کارگزاران دستگاه دیپلماسی برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان دعا می‌کنند همراهان رئیس جمهور در هلی‌کوپتر چه کسانی بودند؟ + اسامی جزئیات جلسه پوتین با سفیر ایران درباره حادثه بالگرد رئیس‌جمهور | سلام من را به رهبر معظم انقلاب برسانید + فیلم بیانیه وزارت امور خارجه درباره حادثه بالگرد حامل رئیس جمهور منتشر شد تماس مراجع عظام تقلید با رئیس دفتر رئیس‌جمهور رصد لحظه به لحظه پهپاد آکینجی در جستجوی هلی‌کوپتر رئیس جمهور + لینک آنلاین جهاد اسلامی: با نگرانی پیگیر سانحه بالگرد رئیس جمهور ایران هستیم سقوط پهپاد رزمی آمریکایی «ام کیو ۹» در مرکز یمن درباره آکینجی، پهپاد ترکیه که برای جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران آمد + عکس و مشخصات فنی بایدن پس از حادثه بالگرد رئیس جمهور ایران، تعطیلات هفتگی خود را لغو کرد روسیه ۲ هواپیما همراه با بالگردهای ویژه و ۵۰ نیروی امداد حرفه‌ای اعزام می کند حضور پدر آیت‌الله آل هاشم در دفتر ایشان + فیلم وزیر خارجه ایتالیا: در حال پیگیری تحولات حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور ایران هستم سرکوب تظاهرات صهیونیست‌ها در تل‌آویو + فیلم دستیار پوتین در تماس با مخبر: روسیه با تمام قوا کنار ایران است فرمانده سپاه عاشورا: حدود ساعت ۱۵:۳۰ امروز آیت‌الله آل‌هاشم تماس گرفت و گفت ما سانحه دیدیم کمک برسانید + فیلم
سرخط خبرها

نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم

  • کد خبر: ۱۶۴۷۳۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
  • ۲
نایب رئیس مجلس: پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم
نایب رئیس مجلس با بیان این‌که در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم، گفت: هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور جلسه‌ای داشتیم و خواستار تحقق درآمد ماده ۲۳ قانون شهرداری‌ها شدیم.

به گزارش شهرآرانیوز، علی نیکزاد در جریان بازدید مشترک با شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل از پروژه‌های عمرانی با بیان این‌که در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات و مشکلات شهرداری‌ها هستیم، اظهار داشت: شهرداری اردبیل خواستار واریز درآمد حاصل از ماده ۲۳ قانون شهرداری‌هاست که طی نشستی که هفته گذشته با معاون اول رئیس جمهور داشتیم خواستار تحقق درآمد ماده ۲۳ قانون شهرداری‌ها شدیم.

نایب رئیس مجلس افزود: اقدامات شهردای و شورای اسلامی شهر در جهت توسعه متوازن شهری و آماده‌سازی زیرساخت‌ها قابل قبول بوده به خصوص که در حال حاضر پروژه‌های بزرگ عمرانی در نقاط مختلف شهر از جمله مناطق محروم در حال اجراست. شهرداری اردبیل، پروژه‌های عمرانی مهمی را در دست اجرا دارد که اجرای پل بسیج در جهت کاستن ترافیک از جمله این اقدامات است.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: در مناطق کم‌برخوردار نیز تملک و بازگشایی خیابان ۴۵ متری سیدصدرالدین در راستای پاسخ‌گویی به مطالبات مردم در حال انجام است که این خیابان می‌تواند منجر به کاهش ترافیک در محله سلمان‌آباد و میراشرف شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس همچنین با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری اردبیل، تصریح کرد: این مرکز بعد از سال‌ها، بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان راه‌اندازی شده است.

نیکزاد، ایجاد اتاق کنترل ترافیک اقدام موثری در کنترل ترافیک شهری دانست و گفت: انتظار می‌رود شهرداری اردبیل طرح جامع ترافیک شهری را نیز در بهترین حالت ممکن تهیه و اجرا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
نایب رئیس مجلس درباره پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته ها شرکت مخابرات از دی ماه سال 1400 تاکنون هیچ کاری، هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کند و سکوت اختیار کرده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
0
سوال اینجاست که پس چرا نایب رئیس مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون پیگیر مطالبات و مشکلات بازنشسته‌ها شرکت مخابرات نیست و نبوده است چرا؟
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->