تعطیلی محور‌های گردشگری، تفریحی و بوم‌گردی مشهد تا روز دوشنبه هشدار نارنجی هواشناسی در خصوص سیل در مشهد و ۱۸ شهر خراسان رضوی (۲۷ اردیبهشت) حضور ۱۵۰ گروه جهادی برای کمک به آسیب‌دیدگان سیل در خراسان‌رضوی ۵۰۶ سارق و مالخر در مشهد دستگیر شدند رژیم غذایی افراد باید متناسب با منطقه و فصلی که در آن قرار دارند، تنظیم شود بهترین مواد غذایی برای صبحانه؛ از این نوشیدنی غافل نشوید خوردن آبگوشت برای این افراد ضرر دارد بهترین مواد غذایی برای تغذیه بعد از تمرین ورزشی کشف راهی جدید برای درمان دیابت نوع ۲ چگونه شکممان را آب کنیم؟ اهمیت برنامه غذایی سالم برای سلامت کودکان به ناخن جویدن کودکان پایان دهیم! طریقه صحیح دم کردن چای | راز خوش رنگ و شفاف شدن چای ایرانی آیا مدارس مشهد شنبه (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل خواهد شد؟ تمامی مراکز اقامتی و گردشگری چناران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد (۲۷ اردیبهشت) پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در مشهد و خراسان‌رضوی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | احتمال وقوع دوباره سیل در مشهد جشنواره «گل‌وگلاب» روستای فرخد در روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) لغو شد پلیس در جست‌وجوی سارقان خشن که از ۱۲ خانه در تهران دزدی کردند + عکس وقوع رگبار باران در اکثر استان‌های کشور طی ۲۴ ساعت آینده (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جمع‌آوری ۴۹۳ معتاد دزد و خرده‌فروش طی ۴۸ ساعت در مشهد

  • کد خبر: ۱۶۴۳۹۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
جمع‌آوری ۴۹۳ معتاد دزد و خرده‌فروش طی ۴۸ ساعت در مشهد
در روز‌های گذشته در راستای مطالبات و خواسته‌های مردمی از پلیس هفتمین طرح اقتدار امنیت اجتماعی با پاک‌سازی ۱۳۱ پارک و بوستان در سطح شهر مشهد زیرنظر سرهنگ عباسعلی دهقانی، جانشین رئیس پلیس مشهد، عملیاتی شد.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ از همه قماش افراد خلاف‌کار در میانشان بود. تعدادی از آن‌ها علاوه‌بر مصرف مواد مخدر به موادفروشی روی آورده بودند. اگر دستشان رسیده بود، اموال مردم را هم به یغما برده بودند. در این شرایط، پلیس بااقتدار در بوستان‌های مشهد حاضر شد و در چشم‌برهم‌زدنی ستونی از این افراد را به خط کرد تا هم تعداد زیادی از بوستان‌های مشهد پاک‌سازی شود و هم جامعه به این افراد فرصتی دوباره برای پاک‌سازی بدهد، البته اگر خودشان خواسته باشند.

در روز‌های گذشته در راستای مطالبات و خواسته‌های مردمی از پلیس هفتمین طرح اقتدار امنیت اجتماعی با پاک‌سازی ۱۳۱ پارک و بوستان در سطح شهر مشهد زیرنظر سرهنگ عباسعلی دهقانی، جانشین رئیس پلیس مشهد، عملیاتی شد.

پیش از شروع طرح، مدت‌زمان آن ۴۸ ساعت تعیین شده بود و مأموران با ردزنی‌ها و کار‌های گسترده اطلاعاتی به ده‌ها بوستان رسیده بودند که محل تجمع معتادان، سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر بود.

عملیات با حضور گسترده افسران کلانتری‌های مشهد آغاز شد و در وهله نخست، ۲۵۲‌معتاد متجاهر و ۲۹ خرده‌فروش و چهار شرور از سطح بوستان‌های مشهد جمع‌آوری و دستگیر شدند.

دراین‌راستا حدود دو کیلوگرم انواع مواد‌مخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، هفده‌قبضه چاقو و قمه، همچنین شش قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف شد.
یکی دیگر از دستاورد‌های پلیس در این عملیات، توقیف هشت دستگاه موتورسیکلت و دو دستگاه خودروسواری بود که برای توزیع موادمخدر استفاده می‌شد که این وسایل روانه پارکینگ شدند.

از دیگر نتایج این طرح دو روزه دستگیری ۲۰۸ سارق و کشف ۲۲۴ فقره انواع سرقت بود که کشف ۳۶ دستگاه خودرو و یازده‌دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز در میان این کشفیات بود که بازگرداندن آن‌ها به صاحبانشان، قطعا موجی از خوشحالی را به همراه خواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد خاطرنشان کرد: طرح‌های پاک‌سازی مناطق آلوده و جرم‌خیز شهر مشهد به‌ویژه در مناطق حاشیه شهر به‌طور مستمر ادامه دارد و براین‌اساس با هنجارشکنان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و مزاحمان نوامیس مردم برخورد شده و این افراد بر اساس قانون مجازات خواهند شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->