اوسمار: تا ۴ روز تا دیگر تکلیفم را مشخص می‌کنم صادقی: مشهد می‌تواند یک پای فینال لیگ برتر بسکتبال باشد نکونام لیست خرید داد یا مالکان باشگاه استقلال؟ بازگشت علیپور به پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام تارتار در نزدیکی فولاد آره‌نا درخشش پیشکسوتان کاراته خراسان‌رضوی در مسابقات آسیایی استقلالی‌ها در انتظار پیامک واریز پول نامه سرگشاده پیشکسوتان استقلال به وزیر ورزش| VAR هرچه زودتر وارد فوتبال ایران شود پایان کار اوسمار و پرسپولیس! اکبر میثاقیان: امیدوارم خیلی زود یک نفر فوتبال مشهد را سامان دهد برنامه کامل بازی‌های یورو ۲۰۲۴ آلمان + جدول بازی‌ها موسوی در کویر ماندنی شد فریبرز محمودزاده بازداشت شد داستان ادامه‌دار قایدی و همسرش دکتر، در تیم فغانی! مالکان استقلال به نکونام: لیست قابل خرید بده استعفای نصیرزاده رد شد پای مسئولان ارشد فدراسیون هم به پرونده فساد باز شده است؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکیه در لیگ ملت‌های والیبال | تداوم باخت‌های سریالی ایران!
سرخط خبرها

تیم فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان آسیا شد

  • کد خبر: ۱۶۳۱۲۶
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
تیم فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان آسیا شد
تیم فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان چهارمین دوره رقابت‌های آسیا و اقیانوسیه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، چهارمین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با قهرمانی تیم ملی ایران خاتمه یافت.

در دیدار نهایی این دوره از رقابت‌ها تیم‌های ایران و کویت به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان ۶ بر ۴ پیروز شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

در این بازی ابتدا تیم کویت ۳ بر صفر پیش افتاد، اما تیم ایران در نیمه دوم سه گل زد و کار را به تساوی کشاند. در وقت اضافه نیز ایران سه بار و کویت یک بار گلزنی کردند تا نتیجه ۶ بر ۴ در پایان این مسابقه به ثبت برسد.

این دوره از مسابقات در بخش بانوان نیز پیگیری شد و تیم ایران پس از ژاپن به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->