سالن‌های تئاتر ۲۴ و ۲۵ خرداد تعطیل است «محمدعلی بهمنی» شاعر و ترانه سرا در بیمارستان بستری شد صداوسیما پیگیر خبرنگاران بازداشت‌شده در عربستان است جسد «مایکل موزلی» مجری بی‌بی‌سی پیدا شد فرشته حسینی و نوید محمدزاده در پشت صحنه سریال «جنگل آسفالت» + عکس بهروز شعیبی: لوکیشن‌ها را به استان خودمان بیاوریم | مشهد آینده خوبی در سینما دارد همه چیز درباره فیلم «خجالت نکش ۲» + بازیگران، خلاصه داستان و تیزر رسمی «وودی آلن» راوی انیمیشن «صندلی آقای فیشر» شد تصویربرداری «رویای نیمه شب» از سر گرفته شد تعطیلی سینما‌ها در روز جمعه (۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + جزئیات آغاز پیش‌تولید فصل دوم «چرخ گردون» حکایت شمع مخصوص و محفل پروانگان فرهاد قائمیان رئیس هیئت داوران جشنواره فیلم کوثر شد بهرز افخمی: «صبح اعدام» را احتمالاً تابستان اکران می‌کنم آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) تکراری‌های بفروش | نگاهی به روند دنباله سازی در سینمای ایران به بهانه اکران «تگزاس ۳» و «خجالت نکش ۲» قسمت اول «زخم کاری ۳» منتشر می‌شود + زمان پخش
سرخط خبرها

مدیرعامل موسسه شهرآرا: حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند

  • کد خبر: ۱۶۱۴۴۷
  • ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
مدیرعامل موسسه شهرآرا: حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند
مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا گفت: تعداد علاقه‌مندان و فعالان عرصه رویداد رج زیاد است. حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند، بنابراین هرچه تعداد این افراد و مهارت‌های آن‌ها توسعه پیدا کند گام‌های بیشتری برای رسیدن به برنامه اصلی حوزه رج را طی می‌کنیم.

سید میثم موسوی‌مهر در گفتگو با شهرآرانیوز، در حاشیه اختتامیه رویداد رسانه‌ای رج اظهار کرد: رویداد رج اولین اقدامی است که در حوزه رسانه‌ها و کنشگران محلی که از ابزار رسانه برای فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند، انجام شده است.

وی افزود: این رویداد اسفند ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌ریزی و دوره آن برگزار شد. این جلسه اختتامیه برنامه است. مسیر تولیدی که برنامه‌ریزی شده بود و همچنین ارزیابی داوران انجام شده و اکنون نتیجه ارزیابی و اقدامات شرکت‌کنندگان مشخص خواهد شد که تعدادی برگزیده می‌شوند. پس از این برای آینده برنامه‌ریزی می‌شود و فتح بابی برابی دوره دوم رج است.

موسوی‌مهر با بیان اینکه تعداد علاقه‌مندان و فعالان این عرصه زیاد است، عنوان کرد: حوزه محلات مشهد ظرفیت‌های عظیمی برای بازنمایی و مسایل زیادی برای حل دارند، بنابراین هرچه تعداد این افراد و مهارت‌های آن‌ها توسعه پیدا کند گام‌های بیشتری برای رسیدن به برنامه اصلی حوزه رج را طی می‌کنیم.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا گفت: ما کلیدواژه‌ای تصویب کردیم که موضوع آن ارتقای سیمای رسانه‌ای مشهدالرضا (ع) است. تلاش می‌کنیم این کار را به سرعت انجام دهیم و عناصر این پازل را تکمیل کنیم تا در اسرع وقت عناصر فعال در این زیست‌بوم‌گونه را آماده کنیم که پایه این کار رسانه‌های محلی هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی ما در رویداد رسانه‌ای رج بر مشهد متمرکز است، تصریح کرد: افرادی که از شهر‌های دیگر در دوره شرکت کردند به صورت خودجوش آمدند، اما به این دلیل که طراحی ما برای فضای مشهد است شاید نتوانند از ادامه دوره ما استفاده کنند، با این وجود آنچه داشتیم را با آن‌ها به اشتراک گذاشتیم و تجربه خوبی هم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->