حمله راکتی گردان‌های قسام به مجموعه نظامی صهیونیستی بایدن: فکر می‌کنم نتانیاهو به حرفم گوش می‌کند علی باقری در نشست وزیران خارجه بریکس در روسیه شرکت خواهد کرد مقام سابق ارتش رژیم صهیونیستی: هیچ معامله تبادل اسیران با حماس وجود نخواهد داشت آیت‌الله علم‌الهدی: رهبر عظیم و عزیز ایران، میراث‌دار صدیق خمینی کبیر است مخبر با خانواده کادر پروازی شهدای خدمت دیدار کرد پاکستان: نشست تهران برای کمک به ثبات و امنیت افغانستان حائز اهمیت است هنیه: هر پیشنهاد توافقی را مثبت و جدی بررسی می‌کنیم رئیس اقلیم کردستان عراق با هیئت ایرانی دیدار کرد اتهام‌زنی تروئیکای اروپا به ایران در نامه‌ای به شورای امنیت احتمال انحلال کابینه جنگ رژیم صهیونیستی قوت گرفت وقوع حادثه دریایی جدید در غرب یمن (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) جهاد اسلامی فلسطین: توقف بی‌بازگشت جنگ شرط آتش‌بس است اختصاص ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی به فرزندان شهدا و جانبازان در دولت سیزدهم صداوسیما ضوابط تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری را اعلام کرد دیدار رئیس جهاد دانشگاهی کشور با استاندار خراسان رضوی مقاومت اسلامی عراق از عملیات مشترک با یمن خبر داد اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی پیش‌نویس اصلاح‌شده قطعنامه درباره آتش‌بس غزه در شورای امنیت استاندار خراسان رضوی: همه فرمانداران برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارند
سرخط خبرها

امنیت در مرز‌های شرقی و شمال شرقی کشور مهم‌ترین اقدام قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا است

  • کد خبر: ۱۵۹۴۱۶
  • ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۴
امنیت در مرز‌های شرقی و شمال شرقی کشور مهم‌ترین اقدام قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا است
فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا گفت: بهترین اقدام کنونی ارتش جمهوری اسلامی به خصوص قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق این است که امنیت را در شرق و شمال شرق کشور با توجه به وضعیت کشور همسایه‌مان ایجاد کرده است.

گروه سیاست | شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم حسن مکفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به هم‌وطنان عنوان کرد: در اوایل انقلاب با توجه به اینکه دشمنان انقلاب از جمله منافقین، قصد تضعیف امنیت نظام و نیرو‌های مسلح را داشتند، شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند که حضرت امام (ره) با درایت خوب خود، روز ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی در سال ۱۳۵۸ اعلام کردند.

وی ادامه داد: همچنین امام خمینی (ره) فرمودند که ارتش با تمام ساز و برگ خود در میادین بزرگ کلان شهر‌ها حضور پیدا کند و رژه برود و مردم از ارتش حمایت کنند که با این تدبیر هوشمندانه خود باعث شدند ارتش در جنگ ۸ ساله بتواند در کنار سایر نیرو‌های مردمی و نیرو‌های مسلح بتواند به خوبی از مرز‌های کشور دفاع کند و قائله‌های مسلحانه منفاقین در ترکمن‎‌صحرا و کردستان را پیش از آنکه جنگ آغاز شود، سرکوب کند.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا تصریح کرد: همچنین ارتش جمهوری اسلامی ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس توانست دشمن را از مرز خودمان بیرون براند و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان بکشاند. همچنین ارتش پس از ۸ سال دفاع مقدس، در مرز‌های جمهوری اسلامی به کمک مرزبانی توانسته امنیت را به کشورمان هدیه دهد.

مکفی خاطرنشان کرد: ارتش در تمام سختی‌ها و مشکلات در کنار مردم بوده و در رکاب فرمانده معظم کل قوا شعار «ارتش فدای ملت» را به منصه ظهور رسانده است.

وی یادآور شد: در حال حاضر مرز‌های شرق، شمال شرق کشور، جنوب غرب و شمال غرب به ارتش جمهوری اسلامی سپرده شده و مرزداری و مرزبانی را با کمک سایر نیرو‌های مسلح انجام می‌دهد که این امنیت را مرهون زحمات همکاران و هم‌رزمان در ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیرو‌های مسلح هستیم. از رزمندگان نیز تقاضا داریم که دعاگوی ارتش جمهوری اسلامی باشند تا بتوانیم از کشور دفاع کرده و امنیت را برای هم وطنان هدیه دهیم.

فرمانده آماد و پشتیبانی منطقه شمال شرق نزاجا گفت: بهترین اقدام کنونی ارتش جمهوری اسلامی به خصوص قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق این است که امنیت را در شرق و شمال شرق کشور با توجه به وضعیت کشور همسایه‌مان ایجاد کرده است.

مکفی با اشاره به استفاده از نیرو‌های نخبه در ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: با تدابیری که در راس ارتش جمهوری اسلامی اندیشیده شده، ارتش همانند سایر نیرو‌های مسلح نخبگان را جذب کرده و با توجه به تخصص خودشان از علم و دانش آنان در راستای تقویت بنیه دفاعی کشور بهره می‌برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->