داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

مربی آویژه صنعت: آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود

  • کد خبر: ۱۵۸۹۷۹
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
مربی آویژه صنعت: آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود
مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: علی‌رغم تفاوت‌هایی که میان هر دو تیم وجود داشت، اما کاملا از عملکرد تیم‌مان رضایت کامل دارم که با جرأت می‌گویم مستحق شکست سه بر صفر مقابل شهرداری گرگان در یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال نبودیم.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، صادق جانداری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در خصوص حذف آویژه صنعت پارسای مشهد در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال عنوان کرد: بازی در مراحل حذفی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی در مرحله مقدماتی متفاوت است. آویژه صنعت که در جایگاه هشتم جدول قرار داشت در حالی به مصاف شهرداری گرگانی رفت که تنها با ۲ باخت در رده اول جدول قرار داشت.

وی افزود: پیش‌بینی یک بازی سخت را کرده بودیم تا اینکه در بازی نخست در گرگان شکست خوردیم. در بازی دوم آنالیز بهتری داشتیم و عملکرد بهتری ارائه دادیم. به جرأت می‌توانم بگویم که در هر ۲ دیدار گرگان زمان بیشتری نسبت به حریف از شهرداری جلو بودیم، اما در نهایت هر ۲ دیدار را واگذار کردیم.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد گفت: در بازی سوم نیز در مشهد پس از ۲ شکست در مرحله پلی‌آف کاری سختی در پیش داشتیم. شهرداری گرگان از بازیکنان باکیفیت خوبی برخوردار است که متاسفانه نتوانستیم از سد این تیم عبور کنیم.

جانداری خاطرنشان کرد: شهرداری گرگان شاید بازیکنان خیلی خوبی داشته باشد، اما ما با کار تیمی خوب خود می‌توانستیم در دیدار دوم پیروز بازی باشیم، اما شرایطی مانند مصدومیت بازیکنان تیم و کمبود بازیکن باعث شد نتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، اما با کار تیمی توانستیم این تیم را موقف کرده و در برخی از مواقع از تیم خوب شهرداری پیشی بگیریم. اشتباهات داوری و اشتباهات بازیکنان که ناشی از خستگی بازیکنان بود، باعث شد نتیجه لازم را کسب نکنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان در برخی از لحظات تاثیرگذار بازی که به یک پوئن ۲ امتیازی نیاز داشتیم نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند، تفاوت تیم ما با شهرداری گرگان نیز همین موقعیت‌های از دست رفته بود. آویژه مستحق باخت ۳ بر صفر مقابل شهرداری گرگان نبود.

مربی تیم آویژه صنعت پارسای مشهد یادآور شد: از مدیران آویژه تشکر می‌کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی هزینه کرده و از بسکتبال مشهد حمایت کردند و به جوانان این شهر فرصت دادند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->