جهانگیری از کاندیداتوری پزشکیان حمایت کرد حمله موشکی حزب‌الله لبنان به یک موضع نظامی صهیونیستی (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) افزایش تلفات نظامیان صهیونیست در حادثه رفح | زخمی‌شدن ۵ صهیونیست در حمله پهپادی حزب‌الله «بلینکن» وارد اراضی اشغالی فلسطین شد قاضی زاده هاشمی: آرمان شهید رئیسی نباید بر زمین بماند | شعار دولت من «دولت مردم و خانواده» است + فیلم لحظه هدف قرار دادن پادگان‌های بیت هلل و زرعیت رژیم صهیونیستی + فیلم (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) الحوثی: علت اقدامات خصمانه نظام سعودی ضدیمن، موضع ما در قبال فلسطین است حزب الله: پهپاد مسلح دشمن را قبل از حمله سرنگون کردیم + فیلم «باقری‌کنی» و «لاوروف» دیدار کردند+ فیلم قالیباف: شعار من «خدمت و پیشرفت» است | باید قدرت خرید مردم افزایش یابد+ فیلم حریق در یک کشتی در بندر حیفا (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی علیرضا زاکانی در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ آنروا: بازسازی غزه ممکن است ۲۰ سال طول بکشد زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی سعید جلیلی در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی امیرحسین قاضی‌زاده در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی محمدباقر قالیباف در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ زمان و ساعت پخش برنامه‌های انتخاباتی مسعود پزشکیان در تلویزیون | خرداد و تیر ۱۴۰۳ کشته و زخمی شدن تعدادی از نظامیان صهیونیست در عملیات القسام (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) جلسه سران قوا با موضوع آخرین تصمیمات برای برگزاری انتخابات سالم و مشارکتی نحوه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد و خراسان‌رضوی + جزئیات
سرخط خبرها

قطع سخنرانی مکرون به خاطر فریاد‌های معترضان

  • کد خبر: ۱۵۸۴۰۲
  • ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
قطع سخنرانی مکرون به خاطر فریاد‌های معترضان
سخنرانی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در شهر لاهه هلند با فریاد‌های معترضان قطع شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سخنرانی امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه در هلند به دلیل فریاد‌های اعتراضی جمعیت حاضر قطع شد. فرانسه در روز‌های گذشته با موج عظیمی از اعتراض‌ها علیه اصلاحات حقوق بازنشستگی روبرو شده است.

مکرون که در سالن تئاتر شهر لاهه سخنرانی می‌کرد، بعد از فریاد‌های مداوم جمعیت حاضر مجبور شد سخنرانی خود را قطع کند. جمعیت فریاد می‌زدند دموکراسی فرانسه کجاست و چه زمان آن را از دست دادیم.

پلاکارد‌هایی در میان جمعیت حاضر دیده می‌شد که در آن‌ها مکرون، رئیس جمهوری خشونت طلب و منافق خطاب شده بود.

مکرون سعی کرد جمعیت را آرام کند، ولی موفق به این کار نشد. در پی این اتفاق گارد‌های امنیتی جمعیت را به بیرون سالن هدایت کردند.

جمعیت انبوهی پیش از سخنرانی مکرون و از ساعاتی پیش علیه سیاست‌های دولت فرانسه شعار می‌دادند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->