اعمال قانون۱۷۲۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند بهترین جایگزین کشمش در آب دوغ خیار | فوت و فن خوشمزه شدن آب دوغ خیار مصرف پنیر باعث ضعف حافظه نمی‌شود! آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه حبوبات و سبزی‌ها با بدن ما چه می‌کند؟ این افراد نباید لب به سرکه سیب بزنند | طبع سرکه سیب سرد است یا گرم؟ اهدای عضو به چهار بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۲۵ هزار نفر تا دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۶۱۱۴
  • ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
امدادرسانی هلال‌احمر به بیش از ۲۵ هزار نفر تا دوم فروردین‌ماه ۱۴۰۲+ جزئیات
سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از ۲۵ هزار نفر، امدادرسانی شده است، گفت: از شروع طرح نوروزی و ۲۴ اسفندماه تا روز دوم فروردین‌ماه ۱۵۲۰ عملیات و خدمات امدادی انجام شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید سلیمی با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز ۲۴ اسفندماه تا روز دوم فرودین‌‎ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا دوم فروردین ۱۴۰۲، در ۱۵۲۰ عملیات و خدمات شرکت کردند که از این تعداد ۷۹۷ مورد عملیات جاده‌ای، ۷۶ مورد عملیات و خدمات جوی، ۳۷ مورد عملیات کوهستان و ۸ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر ادامه داد: در این مدت به ۲۵ هزار و ۸۷۲ نفر امدادرسانی شده است که ۱۴۹۴ نفر خدمات اسکان اضطرای، ۶۳۷ نفر انتقال به مراکز درمانی، ۸۸۷۶ نفر درمان در محل و ۶۴ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۴۱ مورد عملیات نجات فنی و ۱۸۳ نفر رهاسازی مصدوم در سوانح جاده‌ای انجام شده است، از انجام تست قندوفشارخون برای ۹۴۵۸ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با ۱۰۰ مورد، اصفهان با ۸۴ مورد و فارس با ۷۳ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنجا انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->