برنامه جدید امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد ممنوعیت‌های تردد ویژه مراسم تشییع پیکر رئیس جمهوری در مشهد اعلام شد تشکیل پرونده قضایی برای منتشرکنندگان مصادیق توهین‌آمیز درخصوص سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد برای روز پنجشنبه (٣ خرداد ١۴٠٣) هم‌زمان با مراسم تشییع و تدفین رئیس‌جمهور پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نحوه مصرف برگه زردآلو برای یبوست | طبع قیسی خشک گرم است یا سرد نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه
سرخط خبرها

افزایش ۱۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در ابتدای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۱۵۴۹۰۶
  • ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
افزایش ۱۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در ابتدای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲
رئیس اورژانس ۱۱۵ مشهد از افزایش آمار تصادف‌های جاده‌ای سفر‌های نوروزی ۱۴۰۲ سبت به مدت مشابه با نوروز سال گذشته خبر داد.

دکتر علی یزدانی در نشست خبری برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نوروز ۱۴۰۲ با اشاره به آغاز سفر‌های نوروزی و شروع تلفات جاده‌ای به خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: متاسفانه شاهد رشد ۱۴ درصدی تصادفات جاده‌ای در همین چند روز اخیر که سفر‌های نوروزی آغاز شده است بوده ایم که امری نگران کننده است.

وی ادامه داد: متاسفانه اغلب فوتی‌های حوادث تصادف به علت شدت جراحات وارده از دست می‌روند و تکنسین‌های اورژانس در محل تلاش خود را انجام می‌دهند.

او افزود: ناوگان آمبولانسی ما فرسوده است؛ اما با این حال ۲۸ دستگاه آمبولانس را تعمیر و تجهیز کرده ایم و اکنون آمار امکانات ما، ۲۹۰ آمبولانس، ۱۸ موتورلانس، ۶ اتوبوس آمبولانسی و ۴ بالگرد می‌باشد.

یزدانی متذکر شد: ۲ دستگاه بالگرد در ایام نوروز فعال خواهند بود که یک مورد آن در حرم رضوی مستقر است و یک فروند نیز در پایگاه هوانیروز ارتش در آماده باش قرار خواهد داشت.

رئیس اورژانس ۱۱۵ مشهد اعلام کرد: در حرم مطهر رضوی ۳۰ تیم ۲ نفره واکنش سریع اورژانس مستقر کرده ایم که برای اولین بار به کیف «جان بخش» محتوی لوازم درمانی اورژانس مجهز خواهند شد تا عمل احیا را انجام دهند.

یزدانی در پایان به مصدومان چهارشنبه آخر سال اشاره و توضیح داد: از اول اسفند سال جاری تاکنون، ۱۲ مورد سوختگی حاصل از انفجار مواد محترقه خطرناک به اورژانس گزارش شده است که ۱۱ مورد به مراکز درمانی اعزام شدند و یک مورد نیز به صورت سرپایی مداوا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->