برگزاری رویداد دعوت ۲ به همت سازمان بسیج شهرداری مشهد نابودی بیخ گوش دیواره‌های تاریخی خلج در نزدیکی مشهد بهبود ورودی و خروجی محله ایثارگران مشهد، شاید وقتی دیگر شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط‌۴ قطار شهری مشهد + پاسخ ساعت پایان فعالیت قطار شهری مشهد تغییر کرد (۲۲ خرداد ۱۴۰۳) تجلیل از خادمان طرح «قرار زیارت» شهرداری مشهد  تشکل‌های مردمی، رکن اصلی برنامه‌های فرهنگی اجتماعی مدیریت شهری مشهد توضیحات سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درباره صحن امروز شورا(۲۱ خرداد ۱۴۰۳) + فیلم ثبت ۱۵ روز هوای پاک از آغاز سال ۱۴۰۳ تاکنون (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | افزایش سه‌برابری هوای پاک نسبت به سال گذشته شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از تاخیر برخی از خطوط اتوبوسرانی در مشهد + پاسخ امداد گیاه و هرس درختان بیشترین درخواست مشهدی ها از سامانه جامع فضای سبز شهرداری توضیحات شهردار مشهدمقدس در جلسه علنی شورای شهر مشهد درخصوص سیلاب اخیر درباره کوچه «حاجی تقی»؛ فرعی طبرسی ۲۷ مشهد که قدمتی ۵۰۰ ساله دارد در صدوشانزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد چه گذشت؟ (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) | از تذکر اعضای شورای شهر تا پاسخ شهردار مشهد + فیلم کوچه میثاق ۵ مشهد نیاز به اصلاح هندسی ندارد همراهی مدیریت شهری با ۷۰ پروژه زائرسرای ارزان قیمت «توس، مهرگان و رضویه»؛ ۳ شهر جدید در همسایگی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۲۰ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۲۵۷ موتورسوار به‌دلیل نداشتن کلاه ایمنی توقیف شدند (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی و میدان شهید فهمیده مشهد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) تخفیف ۳۰ درصدی عوارض ساختمانی تمدید نمی‌شود | مهلت تا پایان خردادماه تشکیل کمیته برخورد با متخلفان آبگیری سدهای مشهد
سرخط خبرها

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقتصاد شهر مشهد‌، اقتصاد خدمات است

  • کد خبر: ۱۵۲۷۳۳
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: اقتصاد شهر مشهد‌، اقتصاد خدمات است
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: ما یک نظام اسلامی هستیم و اولین رسالت ما این است که عدل را در جامعه دنبال کنیم. اگر‌دنبال نکنیم، یعنی رسالت انقلاب اسلامی را دنبال نکرده‌ایم. وقتی در رده پایین قرار می‌گیرد یک مأموریتی تعریف می‌شود که وظیفه سازمان بازآفرینی است. بازآفرینی کار بزرگی است. 

به گزارش شهرآرانیوز، حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، در اولین نشست انتقال تجارب بازآفرینی  کلانشهرهای کشور و نشست‌ کمیته‌ بافت فرسوده شهرداری‌های کلانشهرهای ایران که امروز در تالار شهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: باید این مأموریت را دنبال کنیم که در محلات پایداری اقتصادی، مسائل اجتماعی و محیطی را دنبال کنیم. 
وی افزود: این مأموریت اگر چندجانبه دنبال نشود، به آن هدف عالیه نخواهیم رسید. بیشتر افرادی که در این حوزه قدم برمی‌دارند، ما را به سمت و سویی می‌کشند که دنبال کارهای کاربردی باشیم. 
به گفته وی، هرچقدر به حاشیه شهر توجه کنیم، احتمالا باعث گسترش آن می‌شود، اما باید قبول کرد که ما خودمان خواسته‌ایم. اکثر کسانی که در شهر خدمت‌رسانی می‌کنند، در حاشیه شهر ساکن هستند. این موضوع یک فرصت هم است و به شرطی که به آن توجه کنیم. 
وی با بیان اینکه  اقتصاد شهر مشهد‌، اقتصاد خدمات است، افزود: ۵۲درصد هتل‌های ایران در مشهد است. با این حال مشهد در ایام کرونا بیشترین ضربه‌ اقتصادی را خورد.

اقدامات مشهد در حوزه بازآفرینی

رضازاده همدانی، رئیس سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد، نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد: در این نشست بتوانیم نسبت به موضوعات مختلف و مباحثی که قرار است در حوزه بازآفرینی در کلانشهرها اتفاق بیفتد، گفت‌وگو کنیم. 

وی افزود: آخرین اقدامات و برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و موضوع انتقال تجربه که در کلانشهرها اتفاق افتاده و اقداماتی که مشهد در حوزه بازآفرینی انجام‌ شده است، از اهداف این جلسه است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->