رقابت سریال «نوبت لیلی» در جشنواره‌ بریتانیا برگزیدگان جشنواره دانشجویی موسیقی نواحی معرفی شدند + اسامی پخش مستند «پدر، پسر، گلوله» از شبکه دو به مناسبت قیام ۱۵ خرداد پوستر فیلم سینمایی «عطرآلود» منتشر شد + عکس بازپخش اپیزودهایی از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در نیمه خرداد + زمان پخش فراخوان جایزه پژوهش سال سینما منتشر شد + جزئیات تلویزیون ریسکِ تغییر مجری مناظره‌ها را می‌پذیرد؟ او با تمام رهبران خاورمیانه فرق داشت | روایتی از گفتگو‌ی اوریانا فالاچی با امام خمینی (ره) «ماه پنهان» محمدرضا یکانی در مراحل پایانی تولید آموزش به نسل جدید در بستر یک فیلم تلویزیونی | گزارشی از اکران خصوصی «محله باصفا» اکران فیلم‌های کوتاه برگزیده فیلم فجر در سینماهای هنر و تجربه ماهرشالا علی در دنباله جدید «دنیای ژوراسیک» جزئیاتی از ساخت فیلم تگزاس ۴ و ۵ و حضور پژمان جمشیدی فیلم اکران‌نشده رضا داودنژاد به سینما می‌آید صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی: رسالت اصلی «رج» و «روایت شهر» بازسازی هویت رضوی است

  • کد خبر: ۱۵۲۴۵۰
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی: رسالت اصلی «رج» و «روایت شهر» بازسازی هویت رضوی است
مهدی شاد گفت: رج و روایت شهر هر دو یک رسالت اصلی را بر عهده دارند و آن هم بازسازی هویت رضوی است.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی شاد در حاشیه آیین رونمایی از نخستین فراخوان روایت شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طول و عرض جغرافیایی و پهنای مشهد آنچه ما مشاهده می‌کنیم نیست. مشهد امام رضا(ع) مشهد جهان و برای هدایت تمام مردم جهان است. ظرفیت حوزه رضوی به معنای تاثیرگذاری و ارتباط با تک تک مردم دنیا است تا با حقانیت و مسئله سعادت ارتباط بگیرند. 

وی با بیان اینکه رج و روایت شهر هر دو یک رسالت اصلی را بر عهده دارند و آن هم بازساخت هویت رضوی است، عنوان کرد: ما امروز بعد از چهار دهه که از انقلاب می‌گذرد، نیاز داریم به صورت ویژه به پروژه بازساخت هویت رضوی بپردازیم. مشهد امروز ظرفیت‌های خوبی دارد که مهم‌ترین آن‌ها حوزه تمدنی مشهد است. انقلاب در تاریخ بشریت باید خود را مدیون تفکر اهل بیت بداند و می‌داند و ما در مشهد میزبان امام رضایی هستیم که در تاریخ اسلام امام عقلانیت، تفکر و هدایت هستند. 

شاد گفت: مشهدالرضا(ع) به همین واسطه اصالت دارد و طبیعی است که این اصالت مورد هجمه قرار گیرد و تلاش شود که به آن خدشه وارد شود. همه باید تلاش کنیم هویت مشهد، هویت امام رضایی مشهد و هویت انقلابی مشهد باقی بماند. هر کس هر کاری از دستش برمی‌آید برای تثبیت این هویت انجام می‌دهد و ما نیز تمام تلاش خود را کردیم. جدی‌ترین عرصه‌ای که در جشنواره رسانه‌ای ابوذر به آن ورود پیدا کردیم، بازنمایی سیمای مشهد رضوی است که رج و روایت شهر نیز در همین افق حرکت می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->