اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

دفاعیه بارسلونا برای اتهام جنجالی ارتباط با داوران

  • کد خبر: ۱۵۱۲۲۵
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
دفاعیه بارسلونا برای اتهام جنجالی ارتباط با داوران
بارسلونا به دنبال رفع اتهام از خود در خصوص ارتباط سو با داوران لالیگایی است.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته قبل فاش شد که بارسلونا بین سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ به انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، ۱.۴ میلیون یورو پرداخت کرده است. سپس ال‌موندو فاش کرد که پرداختی‌ها از سال ۲۰۰۱ شروع شده و تا سال ۲۰۱۸ ادامه داشته تا اینکه توسط جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس وقت باشگاه، قطع شده است. در این مدت شرکت متعلق به نگریرا ۶.۶ میلیون یورو از بارسلونا دریافت کرده بود. پس از قطع پرداختی‌ها او بارسلونا را تهدید به افشای اسرار محرمانه کرد. این قضیه که به بارساگیت مشهور شده، همچنان در اسپانیا مورد بحث است و بسیاری از آن حیرت زده اند.

روزنامه ال‌موندو همچنان به انتشار اسناد بیشتری از "پرونده نگریرا" ادامه می‌دهد. آخرین آن‌ها دیشب بود. در ایمیل‌هایی که به دست ال‌موندو رسیده، مشخص شده که کارکنان باشگاه بارسلونا پس از اطلاع از اینکه اداره مالیات با نگریرا به خاطر فاکتور‌های بحث برانگیز تماس گرفته، از مدیریت پرسیده اند: «ما قرارداد نداریم، این قضیه را فاش کنیم یا کاری دیوانه‌وار انجام دهیم؟» این یکی از جملات قابل توجهی است که در ایمیل‌های داخلی باشگاه بارسلونا مطرح شده است. اکنون مشخص شده است که هیچ قرارداد کتبی بین باشگاه بارسلونا با نگریرا وجود نداشته و کارکنان باشگاه نیز در مورد پاسخ به اداره مالیات تردید‌هایی جدی داشتند.

اداره ملی تحقیقات اسپانیا در ابتدای سال ۲۰۲۱ به باشگاه بارسلونا رفت تا تمام پرداخت‌های انجام شده به نگریرا را درخواست کند. مقامات عالی باشگاه بلافاصله پرونده‌های قدیمی را جستجو کردند تا ببینند چه اطلاعاتی را در اختیار اداره مالیات قرار دهند. آن‌ها از پرونده‌هایی که کشف کردند، شگفت زده شده بودند.

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->