مهرداد بذرپاش: وقت کم است | اقدامات شهید رئیسی را ادامه می‌دهم + فیلم محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام نکرد آخوندی: من نگران ایرانم + فیلم قالیباف: اگر معتقد نبودم مشکلات قابل حل هستند هرگز وارد عرصۀ رقابت نمی‌شدم + فیلم وزیر خارجه اسبق بوسنی و هرزگوین در منزل شهید امیرعبداللهیان سخنگوی ستاد انتخابات: تاکنون ثبت نام ۲۲ نفر قطعی شده است (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) محمدرضا عارف در انتخابات ریاست جمهوری نامزد نمی شود بر اساس دیدگاه امام خمینی (ره) به کدام کاندیدای رییس جمهوری رای دهیم؟ علت غیبت حسن روحانی در چند جلسه عمومی اخیر مشخص شد عبدالناصر همتی کیست؟ + جزئیات و زندگینامه باقری: ثبات، آرامش و پیشرفت لبنان هدف ایران است سید حسن خمینی: امام خمینی (ره) روح استقامت و پایداری را به ملت‌ها داد آلمان خواستار بهبود وضعیت بشردوستانه در غزه شد رژیم صهیونیستی حومه حلب را بمباران کرد نتانیاهو: جنگ غزه ادامه خواهد داشت آرزوی یک کاندیدا: امیدوارم روزی مردم یک زن را بعنوان رئیس‌جمهوری انتخاب کنند رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره): رژیم صهیونیستی دارد تمام می‌شود، مردم دنیا دارند می‌بینند| ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد + فیلم و عکس علی باقری راهی لبنان شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) روز پایانی ثبت‌نام کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آغاز شد (۱۴ خرداد ۱۴۰۳) تجمع و تقابل یهودیان موافق فلسطین و اسرائیل در خیابان‌های منهتن نیویورک + فیلم و عکس
سرخط خبرها

سفر مخفیانه بایدن به اوکراین+ فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۵۱۱۹۳
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
سفر مخفیانه بایدن به اوکراین+ فیلم و عکس
رئیس‌جمهور آمریکا برای اولین بار از زمان آغاز جنگ روسیه و اوکراین، به کی‌یف رفت و مورد استقبال مقام‌های اوکراینی قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع رسانه‌ای از سفر امروز دوشنبه جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا به کی‌یف پایتخت اوکراین خبر دادند.

رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین رفت+ فیلم و عکس

در آستانه اولین سالگرد آغاز جنگ اوکراین، رئیس‌جمهور آمریکا برای دیدار با مقام‌های اوکراینی وارد کی‌یف شد و مورد استقبال «ولودیمیر زلنسکی» همتای خود قرار گرفت.

رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین رفت+ فیلم و عکس

براساس گزارش، خبرگزاری «نووستی»، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و ولادیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی وی، امروز، دوشنبه، در کلیسای جامع سنت مایکل در شهر کی‌یف با یکدیگر دیدار کردند.

این موضوع از سوی رسانه‌های گروهی  اوکراینی گزارش شده است. در تأیید این تصاویر ویدئویی از رهبران نیز منتشر شده که در میدان میخائیلوفسکایای و در نزدیکی کلیسای جامع سنت مایکل در حال پیاده روی هستند.

برخی رسانه‌های غربی گزارش دادند که جوبایدن رئیس جمهور آمریکا به صورت مخفیانه و از طریق زمینی با قطاری از لهستان وارد پایتخت اوکراین شد.

مدتی بعد، زلنسکی در کانال تلگرامی خود عکسی با بایدن منتشر کرد که با این پیام همراه بود: «جوزف بایدن، به کی‌یف خوش آمدید! این دیدار تجلی بسیار مهمی از حمایت شما از تمامی اوکراینی‌ها است.»

رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین رفت+ فیلم و عکس

پیش از این مشخص شد که از صبح امروز، دوشنبه ۲۰ فوریه در کی‌یف خیابان‌های مرکزی مسدود شده بود. آندری ملنیک، معاون وزیر امور خارجه اوکراین در توضیح این موضوع گفت: «یک شگفتی در کی‌یف در حال رخ دادن است» و در این روز شهروندان شاهد «حضور شرکای بسیار مهم و اصلی ما» خواهند بود.

سفر رئیس‌جمهور آمریکا به کی‌یف کمتر از دو ماه بعد از سفر ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین به واشنگتن انجام شد. زلنسکی هفته پایانی سال گذشته میلادی به آمریکا سفر کرد و ضمن دیدار با بایدن، در نشست کنگره این کشور به سخنرانی پرداخت.

رئیس‌جمهور آمریکا به اوکراین رفت+ فیلم و عکس

حضور عالی‌ترین مقام واشنگتن در کی‌یف بعد از آن صورت گرفته که از زمان آغاز جنگ اوکراین در تاریخ بیست و چهارم فوریه ۲۰۲۲ (پنجم اسفند ماه ۱۴۰۰)، دولت آمریکا در حال ارائه انواع حمایت‌های تسلیحاتی، اقتصادی و اطلاعاتی از اوکراین بوده و همزمان اعمال فشار‌های بی سابقه علیه روسیه را در پیش گرفته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->