اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان
سرخط خبرها

پایان سیاه فوتسال مشهد در لیگ برتر

  • کد خبر: ۱۵۰۷۰۹
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
پایان سیاه فوتسال مشهد در لیگ برتر
هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال ایران امروز با شکست نمایندگان مشهد به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فرش‌آرا و رکن‌آذین خاورمیانه که در لیگ امسال عملکرد خوبی را ثبت نکردند در آخرین گام با شکست مسابقات را تمام کردند.

فرش آرا که در سالن شهید بهشتی مشهد میزبان گهرزمین سیرجان بود در پایان با نتیجه ۳ بر یک مسابقه را به مهمان خود واگذار کرد. شاگردان قدرت بهادری که ابتدا با گل بهمن جعفری از حریف پیش افتاده بودند، در ادامه ۳ مرتبه دروازه خود را باز شده دیدند تا بدین ترتیب لیگ امسال را با ۳۰ امتیاز و در جایگاه دهم به پایان برسانند.

در دیگر بازی این هفته رکن‌آذین خاورمیانه مشهد که پیش از این سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده بود، در خانه زندی بتن مهمان این تیم کلاردشتی بود و در پایان با نتیجه ۶ بر ۳ بازی را به میزبان خود واگذار کرد. نماینده فوتسال مشهد که امسال انواع و اقسام حواشی را تجربه کرد، حالا باید برای بازگشت دوباره به سطح اول فوتسال، برنامه‌ریزی کند.

در پایان لیگ امسال مس سونگون با ۶۶ امتیاز، گیتی پسند اصفهان با ۶۰ امتیاز و کراپ الوند با ۵۶ امتیاز در رد‌های اول تا سوم لیگ قرار گرفتند.
دو تیم  رکن آذین مشهد و مقاومت البرز به لیگ دسته اول سقوط کردند.

نتایج بازی‌های امروز به شرح زیر است:
فرش آرا مشهد یک - گهر زمین سیرجان ۳
زندی بتن کلاردشت ۶ -رکن آذین خاورمیانه  ۳
فولاد زرند ایرانیان ۳ - قند کاترین آمل صفر
سن ایچ ساوه یک - مس سونگون ۳
کراپ الوند ۵ - صنایع پشتیبان هرمزگان صفر
گیتی پسند - مقاومت البرز  ((لغو شد))
آنا صنعت پاسارگاد قم ۴ سفیر گفتمان یک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->