جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

دبیرکل فدراسیون والیبال: سال شلوغی را در پیش داریم

  • کد خبر: ۱۵۰۶۹۵
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳
دبیرکل فدراسیون والیبال: سال شلوغی را در پیش داریم
دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: سال ۱۴۰۲ تقریبا در همه رده‌های سنی اعزام‌های بین المللی داریم که نیازمند هزینه و تامین منابع مالی مورد نظر است.

میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص مشکلات و معضلاتی که برای تایید اساسنامه وجود دارد و اختلاف نظر‌های فدراسیون والیبال و وزارت ورزش گفت: والیبال الان یک توقع اجتماعی است و منطقی است که امنیت اجرایی والیبال هم برای ما و هم برای وزارت ورزش حائز اهمیت باشد. اینکه ما بگوییم برای والیبال تصمیم می‌گیریم یا وزارت محترم ورزش این را بگوید درست نیست، حقیقت و منطقی این است که منافع والیبال باید برای مردم ما تصمیم بگیرد.
تقوی در پایان افزود: سال‌هاست که ورزش و مردم ایران به دلیل این اختلافات ضربه می‌خورند و منطقی است که باید به هماهنگی لازم بین این دو مورد برسیم. بیش از ۹۰ درصد اساسنامه فدراسیون والیبال منطبق با اساسنامه وزارت ورزش و جوانان است و شاید اختلافات در تعاریف وجود داشته باشد.
وی در ادامه به مباحث مطرح شده در این مجمع هم اشاره کرد و گفت: مجمع عمومی به درخواست هیات رئیسه امروز در مشهد برگزار شد. بحث نحوه فعالیت هیات‌های استانی و شهرستانی وقت زیادی از مجمع را به خود اختصاص داد، زیرا چندین بار دچار تغییر و تحول شده بود و منطقی است که سئولات زیادی برای روسای هیات‌های والیبال بوجود آورده بود. دبیرکل فدراسیون والیبال همچنین گفت: در سال پیش رو از لحاظ اعزام‌های بین المللی، سال شلوغی را در پیش داریم و بدون شک باید منابع مالی زیادی را برای این موضوع تامین کنیم. البته با تلاش همکاران مان در فدراسیون امیدواریم از تجربه سال‌های گذشته درس بگیریم و عملکرد بهتری داشته باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->