کشف خرس و ۴۷۴ پرنده قاچاق از داخل خودروی سمند آغاز فرایند انتخاب بازنشستگان و مستمری‌بگیران نمونه متهم به ۴۶ فقره سرقت پلاک خانه در مشهد دستگیر شد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) واژگونی قایق در ولایت ننگرهار افغانستان ۲۰ قربانی گرفت ویدئو | لحظه دستگیری سارق خودرو توسط مردم در تبریز افزایش آموزش‌های مهارتی به ساکنان حاشیه شهر در خراسان‌رضوی والدین هلی کوپتری و  فرزندان گلخانه‌ای چه ویژگی‌های دارند؟ یک‌سوم دانش‌آموزان خراسان‌رضوی زیر پوشش برنامه‌های اوقات فراغت قرار می‌گیرند خبر خوش رئیس سازمان برنامه و بودجه: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در حال اجراست؛ معوقات پرداخت می‌شود (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای پیک‌موتوری که گرفتار سارق موتورسیکلت در مشهد شد افزایش جمعیت، نیازمند کاهشی شدن طلاق است کشف مزرعه ارز دیجیتال در مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) «معلم بلاگری» از تهدید تا فرصت اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی روز زیارتی امام‌رضا(ع) در مشهد(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) وجود ۱۲۳ ساختمان ناایمن در مشهد
سرخط خبرها

۱۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند

  • کد خبر: ۱۴۹۱۲۸
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
۱۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های خراسان رضوی بستری هستند
رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هم‌اکنون ۱۸ بیمار بدحال مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت‌های ویژه زیر پوشش این دانشگاه در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد پهلوان کاشی افزود: شمار بیماران بدحال مبتلا به کرونا بستری در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در استان خراسان رضوی ۲۰ درصد طی ۱۰ روز گذشته افزایش یافته است

وی ادامه داد: با بستری شدن ۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مجموع بستری شدگان به ۲۵ نفر رسیده است.

دکتر پهلوان بیان کرد: در شبانه روز گذشته هیچ مورد فوتی ناشی از کرونا در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ثبت و گزارش نشده است.

رییس کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی قرارگاه مدیریت کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و ۹۴۱ هزار و ۲۷۹ تست آزمایشگاهی مربوط به تشخیص کووید ۱۹ در این دانشگاه انجام شده است.

وی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از عموم مردم تقاضا داریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به ویژه استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون، همچون موج‌های قبلی در کنترل و کاهش این بیماری همکاری کنند.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در ۱۶ شهرستان خراسان رضوی، ۸۰ درصد از جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری این استان را زیر پوشش دارد و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به جمعیت ۱۷ شهرستان دیگر این استان بر عهده دانشگاه‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و دانشکده‌های پزشکی نیشابور و تربت‌جام است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون هفت میلیون و ۵۶۴ هزار و ۸۸۱ نفر در ایران به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در طول ۲۴ ساعت گذشته، هفت نفر از بیماران مبتلا در کشور جان خود را از دست دادند که مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۷۶۴ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون هفت میلیون و ۳۳۷ هزار و ۸۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند و ۲۰۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

هم اکنون ۲ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی، ۱۰۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۴۱ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند و هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونایی نیست.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->