۴ گروه از افراد نباید زنجبیل مصرف کنند جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار زندگی دوباره بخشید (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) خواص آلبالو از دیدگاه طب ایرانی و مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن، موجب پیشگیری از انواع سرطان‌ها می‌شود ویدئو| نجات نوزاد هفت‌ماهه با همکاری سه آمبولانس زمینی و اورژانس هوایی عدم رعایت مراقبت‌های بهداشتی، می‌تواند سبب تخم گذاری شپش، بر روی مو و پوست بدن شود مغز را غمگین نکنید مادران مقصر چاقی فرزندان هستند؟ مجازات سوءاستفاده از خودرو‌های امدادی چیست؟ مهلت انتخاب رشته آزمون ارشد مجدداً تمدید شد (۲۱ خرداد ۱۴۰۳) کم‌بارشی کشور به کمتر از یک درصد رسید باند شرکت هرمی با دستگیری ۱۶ متهم در خراسان رضوی منهدم شد قتل مرد جوان به دلیل اختلافات شخصی در شرق تهران ۲ شرط مهم مادر مقتول برای بخشش قاتل سنگدل جه بود؟ اظهارات منتسب به سردار رادان درباره طرح نور۲ تکذیب شد دستگیری ۶۸ شرور مخل امنیت در شهرک شهید رجایی مشهد (۲۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش سرانه مصرف نوشابه در کشور | سریع‌ترین رشد مصرف مواد قندی را داریم شناسایی بیش از ۷۲۰۰ مبتلا به سل در ایران| یک‌چهارم بیماران ایرانی نیستند راز جنایت خانوادگی فاش شد| باز هم قتل پسری معتاد توسط پدر رونمایی از نسخه جدید شاد با قابلیت‌های جدید
سرخط خبرها

همه شعب تأمین اجتماعی خراسان رضوی امروز به مدت چهار ساعت فعال هستند (۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۴۵۸۲۲
  • ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵
همه شعب تأمین اجتماعی خراسان رضوی امروز به مدت چهار ساعت فعال هستند (۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱)
مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی گفت: همه شعب تأمین اجتماعی استان در روز بیست و هفتم دی‌ماه از ساعت ٩ تا ١٣ دایرند و برای انجام امور بیمه‌ای بیمه‌شدگان و کارفرمایان فعال هستند.

سید محسن نظام خیرآبادی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز افزود: با توجه به مواجه‌شدن با روز‌های پایانی ماه و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی برای بیمه‌شدگان، همه شعب تأمین اجتماعی استان در روز سه‌شنبه دایرند و با وجود محدودیت استفاده از گاز برای گرمایش ادارات، کارکنان شعب تأمین اجتماعی استان در روز‌های سخت زمستانی، با گرمی و اشتیاق به خدمت، آماده پاسخگویی به مراجعان عزیز خواهند بود.

وی بیان کرد: به این ترتیب کارکنان این سازمان در شعب با استفاده از لباس گرم و بدون استفاده از وسایل گرمایشی و مصرف انرژی، خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی خراسان رضوی بیان کرد: در صورت تداوم دورکاری ادارات، خدمت‌رسانی حضوری شعب تأمین اجتماعی استان در روز‌های پایانی ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۳ ادامه خواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->